måndag 12 april 2010

En vanlig måndag

Jag har jobbat som vanligt.
Har känt mig fruktansvärt trött den senaste tiden så jag var hos läkaren och tog lite prover, på torsdag får jag svar. Antingen så är det något eller så är jag bara gnällig. I vilket fall som helst så är det bra att veta.
Var inne och lämnade tillbaks allt jag köpt till mig i går. Vi hittade jacka till dottern.
Köpte en tunika från HMs Garden Collection.



Visit hm.com

Klickade hem den blå kappan jag visade i går. Tyvärr skulle den inte komma förrän i slutet av april, men jag ville ändå ha den, för jag kanske inte hittar någon annan.
I kväll blir det väl lite slapp framför teven.
Jag hade en bra grej om EK men jag är för tillfället lite förvirrad och kommer inte ihåg det riktigt så jag får spara det till en annan dag!




15 kommentarer:

Afrodite sa...

Fin tunika och kappan du visade "häromdan" var ju oxå najsig! =)
Spännande med EK...nästan som en liten cliffhanger ju...=) KRAM

Emelie sa...

Hoppas att det inte är något allvarligt. Jag tänker på dig! Kramar

Petra sa...

Vad bra att du kollar upp dina värden.

Snygg tunika och du gjorde rätt att klicka hem den blåa kappan.
Kram

anne sa...

Helt rätt, bättre ett läkarbesök för mycket än ett för litet...

BP sa...

Urfin tunika!!!
Du är nog inte ensam om att vara trött. Först den långa vintern och nu har vårtröttheten satt in. Det jättemånga som "lider" av konstant orkeslös- och trötthet just nu. (hos mig är det ett permanent tillstånd;-) )
Håller tummarna att det inte är nå't allvarligt.

Malla sa...

Jättefin! Hoppas kappan bestämmer sig för att komma lite tidigare och att dina värden är bra :)

Tingeltangel sa...

Jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt utan att du kan få lite vitaminer eller något annat som gör dig pigg igen. Tänker på dig. Kram.

Vilda tankar! sa...

Jag hoppas som de andra här att dina prover inte visar på något allvarligt. Och det är alltid bättre att veta även om det skulle vara något, annars går det inte att åtgärda.
Pressen att vara pigg & glad på våren ligger och lurar.
det är mycket vi skall hinna med nu och det är svårt att ta det lugnt även om kroppen säger ifrån.

Den blå klänningen var verkligen fin och vårig!
Har du tid och lust så ligger det en GLAD-award hos mig till dig!
Det låter skönt med en slappe kväll framför TV:n.
Sköt om dig ordentligt så håller jag tummarna för att du snabbt piggnar till igen min vän!
Styrkekram susar genom vinden ända till Malmö!

Ellinor sa...

Usch då, hoppas verkligen inte att det är något allvarligt fel. Skönt i alla fall att ta det säkra före det osäkra.

Jätte fin tunika! Den känns väldigt vårig/somrig.

Kram

Anonym sa...

Hoppas det bara är vårtrötthet för dig liksom för oss andra. Längesedan jag själv var så här trött. Bra att du varit och tagit prover.

Vårkappa??? Finns det andra än svarta???

Konstigt att du köpt just den tunikan som jag stod och dräglade över i söndags. (Har inte köpt den).

Kramar
mamma

Cilla sa...

Bra val att gå till läkarn, vi håller tummarna!!
Fast jag måste säga att så många som säger dom är trötta förtillfället har jag nog aldrig hört!!
Vilken underbar tunika!
Kram Cilla

Fröken Isakson sa...

Finfin tunika och jackan är ju också kanoners. Kram kram och hoppas du får en härlig dag.

Hörni sa...

Jättefin tunika! Jag tycker om den där blå färgen.
Hoppas du får hjälp med tröttheten och får veta vad den beror på.

Sandra på Ön sa...

Mycket fin tunika, så härlig färg.
Bra att du kollar upp hos läkaren. Trötthet är aldrig ett bra tecken, men ibland är det tur att kroppen säger ifrån på något sätt. Kram Sandra

Tova sa...

Vilken trevlig blogg jag snubblade in på!
Och åh, den där klänningen var ju superfin. Diggar verkligen HMs nya kollektion!