fredag 18 september 2009

Drömmar

I natt drömde jag att jag och mina kollegor satt i en buss eller ett tåg och då sa en av mina kollegor att hon skulle gifta sig. Vi som inte ens visste att hon hade en pojkvän.
-Va? undrade vi.
-Ja, vi har bara dejtat 6 gånger men jag vill ju gifta mig så det är lika bra att passa på!

Berättade för min kollega som är singel och ogift. Vi skrattade gott. Under hela dagen planerade hon sedan sitt bröllop. Tror ni hon anklagar mig om hon inte hittar sin drömman?

5 kommentarer:

2BarnsMamman sa...

Ibland undrar man verkligen var drömmar kommer ifrån.

Hoppas du har en skön fredagkväll! Kram

BP sa...

Jo, om det tar för lång tid ;-)

Gun sa...

Hahaha! Förstår att hon tog det som en sanndröm:)

Miss Upsey Daisy sa...

Ibland försöker jag tyda mina drömmar men jag går oftast bet..

Mamma med ambitioner sa...

Tänk så härligt för henne att få planera sitt bröllop tillsammans med er. Hon vill säkert inget hellre......
Underbar väst till dottern. Klart att hon blir coolast. Fanns den i vuxenstorlek tro?
Ha en fin Lördag! Kram Kristina.