söndag 6 september 2009

Spännande nyheter!!!

Det kanske blir en resa till Sydafrika i vår!!!

9 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Oh my god vad nice :). Kram

Petra sa...

Yeaäääääääääh. gud vad spännande. Berätta mera snart.

Miss Agda sa...

Verkligen spännande! Alla mina vänner som varit där älskar det!

Anonym sa...

Fy vad jag blir avundsjuk!
kram anna

Anonym sa...

Sydafrika!!!!! Hmmm, låter spännande. Tillsammans med Nice-tjejerna?
Kram mamma

BP sa...

Wooowwwww. Härligt. Börja med att räkna dagar.
Så dottern varvar målisjobbet med att vara utespelare. Som målis (det var jag under min aktiva karriär) måste man vara lite galen och orädd. Dessutom psykiskt stark. Gör du 10 kanoonräddningar och släpper in en enda boll av misstag så kallas det syndabock;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Sydafrika! Vad skoj :) Jag har varit på väg i tanken dit många gånger men så har jag valt annat i slutända.

Daniel sa...

åh kommer med!

iLLi sa...

Åh! Vad spännande!!! :-)

kramis!

p.s studierna känns kul... jag är bara lite duktig att lasta på med en massa annat. typ jobba extra och så! ;-)