tisdag 22 september 2009

Var får barnen allt i från?

Just nu finns det (enligt mig) antingen jeans som är väldigt låga eller som är väldigt höga. Av dessa två alternativ väljer jag den låga modellen. Klarar inte av när jeansen sitter för högt i midjan. Problemet med dessa är, som ni säkert redan vet, att när man sätter sig ner åker jeansen ner och man visar en del...
Jag sitter på huk med ryggen mot när A kommer in:
-Är det ett cykelställ du har där bak?

Nu är det tunikor och jeans som gäller! ;)

13 kommentarer:

Petra sa...

ASGARV, vilken unge du har! Jag kör med Björn Borg Hipsters. De är jätte bra när man har låga jeans. ( Det har jag jämt)

Ellinor sa...

HAHAHAHAHA! Underbart!

BP sa...

Ha, ha, ha. Den var ju så himla klockren.
Min man som ju är från England sa till mig häromdagen nå't snarlikt (smickrande alltså):
"Oh, are you showing off your builder's crack" again.
Långa tröjor alltså för min del också ;-)

Gun sa...

Hahahaha! Vilken skön kommentar!

anne sa...

Är du för ung för att ha erfarenhet av Kajsa-jeans från Puss&Kram?

anne sa...

Meh! Puss & Kram jeans var det hottaste man kunde ha runt 1974 ungefär, de gick upp till armhålorna i princip, var så tighta att man låg på golvet för att få upp dragkedjan och sen åkte man på att byta dragkedja ofta för den höll ju inte. Ursnygga och snyggast var modellen Kajsa! :)

Anonym sa...

gillar oxå låg midja bäst :)
japp magtröjornas tid är förbi- nu får det bli tunika lr längre tröja till ;) hehe

Afrodite sa...

Hahaha...ungar är väl bara för härliga! =)

elisabeth sa...

Ha ha ha.
Kul lilla A!

Kram
e

Fröken Isakson sa...

Haha, tänk vad de lär sig fort ;).kram

Daniel sa...

Därför vi använder långa koftor!!

Så slipper folk med gräsmatta oxå!

Fru Hurtig sa...

Barn är ärliga och säger precis vad de tänker. Ha en fin dag!

anne sa...

Menar du verkligen att du inte gillar grävskopor!?!?!?!?! De sexigaste maskiner som finns!!! ;)