onsdag 9 september 2009

Majsan?


bild lånad på jesper.nu
För några år sedan när flickorna gick på dagis då kom en morgon en annan mamma och säger till M:
-Så pappa är i tidningen i dag?!
Jag står som ett frågetecken.
-Nää, svarar jag. Vad skulle det vara för något?
-Ja, han gjorde reklam för Mexx-kläder tror jag.
-Nä, skrattar jag, det är inte han. Samtidigt som jag tänker Hur tror hon egentligen att min man ser ut? Tänker att fotomodeller brukar ha svallande hår, vilket min man inte har.

Lämnar barnen snabbt och kör hem för att kolla tidningen. Hittar annonsen och vem är det? Jo, Daniel Majstorovic! Vad tycker ni? Var hon helt ute och reste? Jag skrattade gott i alla fall!!


8 kommentarer:

Petra sa...

Inte helt olikt!

Camilla sa...

Min kära make tycker jag ska säga att jo....han liknar en "jugge"

BP sa...

Hon var inte alls helt fel ute tycker jag.
Men din man är nog snäppet vassare tycker jag;-)

Fröken Isakson sa...

Håller med BP ;). Kram

Mary sa...

Ingen kan väl slå Peter? ;)

sienneis sa...

Haha, vad tokigt!
Men man förstår helt klart misstaget! Blev maken glad?
För du berättade väl?!

DET var kul :D

Emelie sa...

haha, jo de är faktiskt lite lika :)

Ellinor sa...

Inte helt olikt. Med tanke på vad lite styling och retuschering kan göra så var hon inte helt ute och cyklade i alla fall ;)
Kram

PS! Din blogg finns nu även med bland mina favoriter ;)