måndag 17 augusti 2009

Godmorgon Stockholm!

Har precis avnjutit en superb frukost! Jag frågade barnen om det var något de saknade på frukostbordet men de kunde inte komma på något!
Visst skulle man kunna vänja sig vid att bli serverad en sådan frukost varje dag. Jag gjorde som vanligt, fyllde tallriken med massor av godsaker som jag sedan inte orkade äta upp. Fick dåligt samvete för att jag slösar med maten och tryckte ner lite till fast jag var proppmätt, erbjöd maken lite till men han var också nöjd. I morgon ska jag ta lite och gå flera gånger. Inte lätt när ögat vill ha mer än magen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt ni har det, skönt för er alla fyra. Ha sköna dagar i Stockholm!

Kramar

farmor

Camilla sa...

Ha det nu så gott och värm upp inför fredagen ;)
Jag tror ni valt rätt tid att besöka Skansen och framförallt Gröna Lund nu när det kanske lugnat ner sig jämfört mot när vi var där - phew, vilka köer !
Nä nu är man igång igen i rutinerna - fast bara sedan i morse. Längtar redan till helgen. Må så gott i den kungliga huvudstaden och kör sedan försiktigt hem. Kramar

BP sa...

Bufféer har en sådan effekt ;-) Ha en fortsätt bra dag nu... bland oss noll-åttor!!!

Petra sa...

Älskar bra hotellfrukostar. Mina barn också! Kram