måndag 24 augusti 2009

Uppdatering

Tiden bara flyger iväg! Det går så snabbt att jag inte ens hann blogga igår. Och då går det fort! =)
Vi var på en supertrevlig kräftskiva i lördags! Visste inte riktigt vem som skulle dit men det visade sig att där var hur många som helst som jag kände. Är uppvuxen i byn där vi bor nu och det var flera gamla barndomsvänner där som man inte sett på ett tag. Trevligt!
Det blev både mycket mat och dricka men ett bra tips för att inte må dåligt dagen efter är att äta nattmat och dricka två glas mjölk till och sedan cykla hem en färd på ca en halvtimme! Lite trött dagen efter på fotbollsmatcherna men annars mådde jag finfint!
Tjejerna spelade två matcher en förlust och en vinst.
Efter det kom min syster och hennes pojkvän på besök och berättade om sin resa till USA och visade bilder. Kan säga att jag är väldigt sugen på att åka dit!
När de sen gick hem stupade jag i säng!

Så var det dags att börja jobba igen efter en veckas semester, det var ingen mjukstart idag...
Flickorna började skolan efter sommarlovet, en i fyran och en i tvåan.

2 kommentarer:

Petra sa...

Gott att du har haft en bra en helg.

Ja, det jobbet gör att man träffar en del roliga.
Kram kram

BP sa...

"Time flies when you have fun" brukar min man säga. Å det stämmer ju in på dig.
Hmmm: äta nattmat plus dricka mjölk + cykla - låter som en hästkur som gör susen... uppenbarligen.
Ha en bra vecka å jobba inte ihjäl dig;-)