tisdag 25 augusti 2009

Regnbad

Att det regnar hindrar inte barnen från att bada i poolen!

4 kommentarer:

BP sa...

1. Burr, burr, jag fryser bara jag tittar på bilden... men barn badar ju t o m i 10-gradigt vatten. 24 grader minst för min del, annars får det vara. Med andra ord har jag inte badat alls i år.
2. Mycket fyndigt och helt logiskt inlägg om din jobbsituation.
3. 1 000 tack för din röst i fototriss tävlingen :-)

Fröken Isakson sa...

Åh vad mysigt det är med pool. Vill också ha :). Nä regn brukar inte hindra ungar från att bada hihi. kram

Tingeltangel sa...

Vad härligt det ser ut. Jag skulle kunna tänka mig att gå ut och bada lite i regnet om det kvalificerar mig för att få en egen pool.

BP sa...

Kul att du gillar vår "konstiga konst". Ännu kuligare att du tycker att den ser dyrt ut. Vid närmare eftertanke så gör den ju det:-)
Personligen gillar jag allt som är rostigt, gammalt och värt att återvinna på ett eller annat sätt. Man kan göra hur många fina grejer som helst. Alternativt går man in i affären och köper fejk-grejer för dyra pengar. Personligen föredrar jag den äkta varan.
Å det är ju så himla roligt att skapa saker lite då och då.