lördag 31 oktober 2009

Fotbollscup

Idag har vi varit på fotbollscup med M och hennes lag. De ställde upp med två lag och det ena laget tog hem segern i cupen! Riktigt spännande var det! Stort grattis till alla tjejerna som spelade i dag!
Det var en riktigt bra ordnad cup, allt var organiserat på bästa sätt. Det finns bara en sak att klaga på, fotbollshallen var svinkall!! Hade ändå på mig tjocka varma strumpor men det hjälpte inte...
Nu ska vi gå och göra oss i ordning för kvällens festligheter!

ps. Jag hann bara med 6 maskiner i går...

5 kommentarer:

Gun sa...

Hoppas det blir jättekul ikväll och att vi får se bilder i morgon:D

BP sa...

Men tänk hur kallt det hade varit om matchen hade spelats utomhus. Grattis till tjejerna :-)

Ellinor sa...

Här har det också varit fotboll för hela (halva) slanten idag och det var verkligen otroligt roligt att se lillasyster och hennes lag ta sig vidare till final! Tyvärr missar vi den dock men hoppas på att de tar hem allting.
Trevlig kväll!
Kram

Fröken Isakson sa...

Grattis till M och hennes lag! Usch och fy för att frysa. Kram Kram

Mamma med ambitioner sa...

Vi har varit på handbollscup. Storebrors lag gick vidare till A slutspel i morgon. Det var så spännande att jag glömde andas i mellanåt. Jag tvättade lika många maskiner som du och jag är klar. HAHA!!!! Hoppas ni har super kul i kväll. Vi ligger i soffan och kollar fotboll. Barsa och zlatan. Emellanåt går jag upp och bjuder häxor och spöken på godis. Vår dörrklocka borde snart gå sönder.....