fredag 2 oktober 2009

Hemma igen!


Nu har jag varit på massage! Härligt! Har även varit på Löplabbet och provat ut nya skor, nu j**lar ska är motioneras!
Var inom Jysk också, de sålde ut stora speglar billigt. Jag köpte en, visar resultatet sedan!
Barnen fick varsin ny huvudkudde, de som ligger i sängen nu är helt tunna, allt dun har försvunnit. Vart tar det vägen egentligen?
Annars är vädret underbart här, vi har sol, regn och hagelbyar om vartannat. Det var stora hagelkulor som kom och de gjorde ont! Ska man behöva hjälm när man går ut?;)

2 kommentarer:

Petra sa...

Hjälm på och skorna på! Nu jäklar vill jag ha uppdatering på din träning. Kram

BP sa...

Den hagelskuren reste via Stockholm (igår) ner till Skåne tror jag. Jag tittade bara på den... inifrån alltså.
Att börja motionera så sent på året är modigt, mycket modigt. Burr, burr ;-)