onsdag 21 oktober 2009

Utmaning - 10 sanningar om mig

Jag har blivit utmanad av Gun att berätta 10 sanningar om mig själv.
Inte så lätt... men här kommer de!

1. Jag använder aldrig samma kläder 2 dagar i rad. Vet inte varför. Hänger in det igen och använder det vid senare tillfälle.

2. Klarar inte av folksamlingar eller trånga utrymmen. Går därför aldrig på konsert t ex.

3. Är utbildad Visual merchandiser (dekoratör) men jobbar inte som det.

4. Jag avskyr att göra fel, det gör mig arg och irriterad.

5. Om jag bara skulle få äta en sorts måltid i resten av mitt liv skulle jag äta middag till frukost, lunch och middag.

6. Jag skämtar gärna och ofta, även om folk inte alltid förstår mina skämt.

7. Jag har glömt att lämna mitt barn på dagis innan jag körde till jobb. Som tur var frågade A i baksätet var vi skulle innan vi hann alldeles för långt.

8. Jag har jobbat på en chokladfabrik i Israel.

9 .Jag älskar musiktävligsprogram och sjunger gärna med glatt och högt.

10. Jag dricker alldeles för mycket Coca-cola.

Oj, det var inte lätt. Jag skickar denna utmaningen vidare till SaraCharlotta, sjuksyrrestina, sienneis och Sandra. Givetvis till alla er andra som bara måste få göra sådana här utmaningar!

8 kommentarer:

BP sa...

Roligt att se en Jess som jag har 1. 2, 4 och 6 gemensam med :-)

BP sa...

Svar: Nej den är helt och hållet tagglös. Den bara sitter där (i vilken krukstorlek som helst) och blomstrar varje november och - konstigt nog - i mars. Åtminstone gör min konstigt uppfostrade variant det. Jag fick den faktiskt av min mamma och då var den pytteliten. Planterade om den tre gånger - men den som du ser på bilden har satt i samma kruka i minst 10 år.

Gun sa...

Vad roligt att läsa om dig:) Jag skulle vilja jobba som dekoratör. Jag praoade som det när jag gick i skolan för sjuttielva år sedan.

Emelie sa...

Fast jag visste allt innan så tyckte jag ändå att det var roligt att läsa :D

Kram!

Fröken Isakson sa...

Vad kul att få vet lite mer om dig. Kramisar Linda

Daniel sa...

Go choklad i israel?

Ellinor sa...

Alltid roligt när man lär sig någonting nytt om människor.
Kram

sienneis sa...

Hihi!
Vad svårt det var...
Finns ju väldigt många sanningar, jag valde några lagom lätta ;)

Tack för utmaningen!
Kram