måndag 26 oktober 2009

Tack alla ni som varit med och röstat!

Det har varit kul att se hur ni har röstat. Tydligen är det många som kikar in hos mig flera gånger om dagen, vilket jag tycker är roligt. Tyvärr hinner jag inte uppdatera så ofta ibland...
De flesta som läser bloggen gillar inläggen och det känns bra! (Annars kanske man inte läst min blogg... om det inte varit för bildernas skull och det är det inte :))
Några tyckte att bloggen fick dem att må bra. Härligt tycker jag!

Tack alla ni som läser min blogg och tack alla som lämnar gulliga, roliga, tokiga och tänkvärda kommentarer!

7 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Det är en trevlig stämning här säger jag som är en färsking som besökare :)

2BarnsMamman sa...

Jag har inte varit med och röstat, men jag kan bara säga att jag gillar dina inlägg och gärna kikar in här hos dig!

Hoppas du haft en bra måndag! Kram

BP sa...

Din blogg är rolig, fyndig och lagom konstig ;-)... ungefär som min, ha, ha ;-)

Ellinor sa...

Det är alltid roligt att få feedback på det man gör.
Kram

Helena sa...

Du har en jättemysig blogg!

Petra sa...

Du har en helt underbar blogg och jag älskar att titta in här. Kram

Daniel sa...

Du äger vännen!