söndag 25 oktober 2009

Vem är din förebild?

Eftersom jag har lite bloggtorka idag bjuder jag på ett tidigare inlägg.

Kul test

Försök göra detta utan att fuska...

Scrolla inte ner förrän du gjort testet, du kommer att bli förvånad! (Blir inte kul om du fuskar.)

Ta fram en kalkylator (Din dator har en).

1) Välj din favoritsiffra mellan 1-9.
2) Multiplicera med 3.
3) Lägg till 3, och multiplicera med 3 igen (Jag väntar medan du tar
fram kalkylatorn...)
4) Du har nu ett 2- eller 3-siffrigt tal.
5) Lägg ihop siffrorna. (Har du tex 55 så tar du 5+5. Ditt tal är då 10)

Scrolla nu ner...





Kolla nu med ditt tal vem din förebild är i listan nedanför:




1. Einstein


2. Nelson Mandela


3. Barack Obama


4. Drottning Silvia


5. Bill Gates


6. Gandhi


7. Oprah Winfrey


8. Hilary Clinton


9. Jess (Maison Grey)


10. Abraham Lincoln


Jag vet... Jag har den effekten på folk... En dag kan du förhoppningsvis också bli som jag... :-) Tro mej!



P.S. Sluta byta siffra. Jag är din idol. Lev med det!!!

4 kommentarer:

BP sa...

Ha, ha, ha... bra att gå att lägga sig (nu) med ett stort leende på läpparna :-)

Sienneis sa...

Damn!
Haha, måste vara för vi har samma namn! Haha!

Kul!

Ellinor sa...

Haha, har gjort detta testet tidigare men blir lika förvånad varje gång :P

Gun sa...

Hahahaha! Vad roligt! :D