måndag 5 oktober 2009

Var tvungen att göra ett test

Jag gjorde test här som jag hittade här. Så här blev mitt resultat.

Dina svar visar en person där både självkänslan och självförtroendet är högt. Troligtvis så tycker du att det är roligt att prestera och vill hela tiden utvecklas, du ser motgångar som utmaningar och är realistisk när det gäller att bedöma vad du klarar av.

Du går inte runt och ständigt önskar att livet vore annorlunda, övertygad om att du själv inte kan göra något åt det. Har du både självkänsla och självförtroende vet du att du kan förändra ditt liv. Du vet att du är värd att vara lycklig.


7 kommentarer:

BP sa...

Ha, ha, så lättlurad jag är: tog testet. Här kommer resultatet:
Dina svar visar en person med hög självkänsla kombinerat med ett lågt behov att prestera, ett lågt självförtroende. Troligtvis bryr du dig inte ett skvatt om att lyckas i karriären, utan är mer av en livsnjutare. Kan vara lite av tjuren Ferdinand som föredrar att sitta under korkeken och lukta på blommorna. Fortsätt att njuta!

PS. Det stämmer, men jag måste nog säga att mitt självförtroende är på topp. DS

Petra sa...

Skall man våga sig på testet? Kanske imorgon för nu säger jag natti!

Pjoltas sa...

Jag gjorde också testet och:
Pjoltas har dåligt självförtroende!
Det var nåt nytt!
=)

Sandra på Ön sa...

Det är roligt att läsa vad alla får för resultat. Du fick väl samma som mig?! Undrar hur många olika svar de har.

Fröken Isakson sa...

Vad spännande! Självförtroende är ju aldrig fel ;). Måste nog också testa...om jag vågar, hua. Kramis

Daniel sa...

Fick godkänt!

Nåt man lärt sej med åren. Som mobbad å ynken liten pöjk till en fnittrande gosse som tar för sig av livets goda.

Tack å lov att man utvecklas.. om man jobbar på det.

Mrs. S sa...

Fick samma resultat som dig!