tisdag 27 oktober 2009

Shopping inför Halloween

Idag åkte jag och P upp i stan för att gå på Buttericks och handla Halloweenkostymer. Jag ville först vara djävul men hittade ingen bra dräkt så jag bestämde mig för att vara häxa med blont lockigt hår (någon gång ska man väl få ha sådant hår?) Klänning och hatt. P tog en Liemannenkostym och en lie till det. Man skulle tycka att det räckte, men han skulle ha en reaggie-mössa med tillhörande dreadlocks! Har ni sett den kombinationen för? Lieman/rastaman!
Har ni tur kommer det foto! :)

9 kommentarer:

Gun sa...

Kul med halloweenfest. Du får fota er och lägga ut på bloggen:)

BP sa...

Tycker P har den rätta fantasin och kreativiteten. Klart du ska foto... can't wait :-)

Petra sa...

Jag vill verkligen se foton. Själv missar jag mina barns utklädnad. Är ju i USA då. Kram

Hemmabloggaren sa...

Svar: Jag är beroende, har kastat musen lång väg och hoppas den aldrig hittar tillbaka ;)

Ellinor sa...

haha, detta måste jag verkligen få se ett foto av :)

Afrodite sa...

Hahaha...längtar efter bildbevis! =) ha så kul på Halloween-festen! =) Kramiz

Daniel sa...

Vi want see

Jag vill vara CArola Häggkvist 1983

Gun sa...

Sv: Det gick bra, men tog en och en halv timme för tanden ville inte släppa. Bedövningen sitter i än så jag har inte ett dugg ont nu, men det kommer väl.
Ang Halloween, en kompis till mig berättade om en tjej som hade köpt linser som var färgade vita med bara en lite svart pupill. Sjukt läskigt och coolt, men kanske överkurs?

Mamma med ambitioner sa...

Jag ber dig snälla, snälla, snälla....jag vill så gärna se ett foto på P. Ja på dig också såklart. :)