torsdag 17 december 2009

Egoistiska kollegan-igen

Ni som har varit med ett tag har hört talas om henne förut. Igår när jag gått hem, gick tidigt i går, hade några stycken suttit i vårt gemensamma arbetsrum och småpratat, tyst. Egoistiska kollegan fick frispel och skällde ut alla efter noter! Hur skulle hon kunna jobba i detta oljudet!!!???
Alla tystnar och fortsätter jobba, då hör de egoistiska kollegan:
-Så nu har jag gjort det. Då ska jag göra detta. Nej, jag ska nog... Hmm, hur ska jag...

Jodå alla andra ska vara knäpptysta, bara egoistiska kollegan får prata när hon jobbar!

2 kommentarer:

Petra sa...

Suck, vilken pinjobbig människa. Kram

Gun sa...

Herregud! Jag är alltid så himla snäll på jobbet, men om en sån människa skulle drabba mig lovar jag att jag skulle skälla tillbaka. Det skulle inte gå att låta bli helt enkelt.
Har ni andra inte sagt ifrån någon gång?