tisdag 8 december 2009

Hört i butik! (del 8)

Det är lång kö till kassan. En mamma och hennes ca 6-åriga dotter står i kön.
Dottern börjar sniffa i luften, så där med hela huvudet och kroppen som barn gör. Barnet som pratar ganska högt säger:
-Mamma, har du fisit?!
-Nej, säger mamman.
-Örk, vad det luktar!!!! Är det du som har fisit!?
-Nej, det har jag inte!
Då går flickan och ställer sig bakom sin mamma och trycker in näsan i hennes bak och utbrister:
-Det är du som har fisit!!!

Behöver jag säga att mamman var ganska rödfärgad i ansiktet...? :)

12 kommentarer:

Ellis sa...

HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA FY FAAAAN hahahaha dööör långsamt här HAHAHAHA

Ville säga att du tog hem Flickans citat idag!

Ellis sa...

Jag menade POJKENS...

Sandra på Ön sa...

Åhh!! Jag blir generad för mammans skull :)

Gun sa...

Hahahaha! Satckars mamman!:)

Afrodite sa...

Hahahahahahahahahahahahahaha...dagens bästa!!! Coool dotter! *fniss*

2BarnsMamman sa...

hihi! Svårt att komma undan den!

anne sa...

JÄKLA UNGE!!!! Avslöja mammas smygfis så där!!!

Vilda tankar! sa...

Ja, så blir det när man lär barnen att ärlighet varar längst! Hon glömde visst ordspråket själv, stackars mamma!

Ellinor sa...

Det sägs att barn är det ärligaste som finns och det ligger nog en hel del i det ;)

Kram

Miss Upsey Daisy sa...

Barn och fulla .... ;-)

BP sa...

Ha, ha, ha!!!
Min mamma berättade för mig att jag gjorde något liknade i en spårvagn(!)... när jag var tre år. Rödfärgad är rätt ord!

Hemmabloggaren sa...

Haaaaa! Klockrent