tisdag 15 december 2009

Ny väska


Har länge letat efter en ljusbrun skinnväska till mina ljusbruna stövlar. När jag var inne i Malmö city i går hittade jag denna fina skinnväska för endast 370 kr!!! Det är en gammal man mellan 70-80 år som har den här skinnbutiken. Anledningen till att han är så billig med sina saker är för att han själv åker till tillverkarna och köper direkt.
Jag kommer hem och M ser väskan:
-Har du köpt ny väska IGEN?
-Ja.
-Men du köpte ju en precis!
-Jo, men det var en svart, jag har ingen till de ljusbruna stövlarna.
-Måste man ha en väska som passar till stövlarna?
-Ja.
-PAPPA!! Mamma ha köpt en ny väska igen!!!!

18 kommentarer:

Petra sa...

Det där känner jag igen. Skitfin väska och vilket kanonpris. Kram

BP sa...

Ha, ha, ha... avslöjat!!!
Väskan är toppenfin och löjligt billigt såklart. Grattis till fyndet !

Vilda tankar! sa...

Klart man skall ha en väska till varje stövelpar, och för den delen ett par stövlar till varje väska!
Snygga saker till bra priser kan man leva länge på!
Jättefin!

anne sa...

Ja. Det har mamma gjort och det FÅR hon! :)

Em sa...

Hahahaha! Ungdjävlar ;)

Ellis sa...

hahahaa illa nu måste du verkligen köpa M:s julklappsönskning - den på nr 1 alltså även om de är en ponny! :D

sv: tack för din fina kommentar, personen förlät. Men vet ej hur det blir nu, återstår att se..

Ellis sa...

sv: haha jaaa dumma bönor, får se hur de går, hittills säger magen ingenting! :D Haha

The Primetime family sa...

Han skulle bara veta att man aven matchar skarpet med stovlarna/skorna och pa toppen vaskan. :) Man, dom forstar inte mycket dom! towe.

Gun sa...

Det är klart att mamma har! Mammor mår inte bra om de inte får köpa väskor ibland. Samma gäller med skor:)

Daniel sa...

Men det kunde ju bara INTE motstå

den var som klippt å skuren just för dej ju!

Ellinor sa...

Haha, där gick ingenting någon förbi ;)
Jätte fin var den och vilket fynd sedan.
Kram

fröken Isakson sa...

Superfin väska :). Och klart man måste ha olika färger :). Hihi och du får bearbeta barnen så att de är på "rätt" sida ;). Kram

Helena sa...

SNYGG!

Mamma med ambitioner sa...

Jättefin väska. Jag har ingen ljusbrun väska inte heller några ljusbruna stövlar visst måste jag införskaffa det eller hur :)

Mary sa...

Jättesnygg väska! Måste få namn o adress till affären.

Hemmabloggaren sa...

Aaa vilken liten tjallare :D Fast killar förstår inte sånt därnt.

Anonym sa...

Denna killen har nog inget emot väskköp iallafall. Så länge de inte kostar 10 000 är det väl ok.
Mannen

Jess sa...

sv Mary: Davidhallsgatan Malmö affären heter Skinncity, öppet mån-ons till1800! Nära Stippes. Kram