torsdag 3 juni 2010

EK:s papper

EK rusar fram till sitt skrivbord:
-Var är mitt papper? Jag la det här! Var är det? Är det någon som har gått och tagit mitt papper?? Ja la det ju här! ropar hon upprört.
Ingen svarar.
Då säger hon till kollegan som sitter bredvid:
-S kolla så att du inte har tagit den!!!
-Jag har inte tagit något papper, svarar S.
-Men, kolla så du inte tagit det!
5 sekunder senare:
-Här är det!
Hon hittar det på sitt eget skrivbord.
Nej, hon bad inte om ursäkt för att hon anklagat kollegan.


9 kommentarer:

Malla sa...

grrrrr!

Hörni sa...

Hahaha, men hon ber väl aldrig om ursäkt, eller? Såna människor brukar inte fatta att de gör fel.

BP sa...

Denna EK...grrrrrrrr;-)
Dina betongalster ar ju helt fantastiska. Du har verkligen talang for det. Riktigt, riktigt vackra alster.

Tingeltangel sa...

Älskar din vackra klänning. Älskar de vackra betongsakerna du skapat. Håller tummarna för att du inte bryter ihop pga EK. Ha en underbar helg. Kram.

Anonym sa...

Men allvarligt, har någon pratat med människan på riktigt?

Vinterfin sa...

En sådan kollega skulle aldrig funka hos oss!
Hoppas du får en fin och lugn helg så du hinner pyssla lite.
Dina betongföremål var ju såå fina!
Visst är det härligt när man kan vara lite kreativ!
Kram Kram

Heidi sa...

Ursäkta språket men den där kvinnan behöver ett riktigt skjut!!

Milla sa...

Ha ha var var jag när det hände?

anne sa...

Alla medarbetare förutom EK borde få en brödkavel i sommarpresent tycker jag!