onsdag 2 juni 2010

Presenter, EK och min klänning

Dagen var inget undantag, fullt upp i dag också!
A ska på tre kalas till helgen, fick fixat presenter till dess.
Försökte fixa en studentpresent till en tjej som inte önskar sig något utan blir glad för allt. Några förslag? Tages tacksamt emot!
Höll på att få frispel på EK i dag då hon vikarierar för en av mina närmsta kollegor...
Hon frågade mig om allt och när jag svarade tyckte hon att min lösning var ju ok men man kunde ju...
Då sa jag gör som du vill, gör en egen bedömning, men se det ville hon inte, hon ville ändå ha min åsikt. Detta upprepade sig vid ett flertal tillfällen, jag höll mig lugn, idag. Min kollega ska vara bort i en månad. Om jag inte ligger inlagd innan dess så är jag en stark och tålmodig person, bara så ni vet.


Min klänning till bröllopet vill jag gärna visa. Jag är så glad för den, så om ni inte gillar den, skriv inget om den! :)

20 kommentarer:

Hörni sa...

Klänningen är helt underbar! Ingen kan säga något annat.:)

Stackars dig som ska jobba ihop med EK så länge. Vill du ha några lugnande morfinpiller av mig? ;)

Dubbelörn sa...

Åhhh, vilken underbart vacker klänning! Prinsessklänning!

Du kommer att vara så vacker i den, var så säker :).

Den här månaden känner jag att du kommer behöva all stöd i världen att greja. Du får väl gå in i ett separat rum el toa o avreagera dig emellanåt :D.

Styrkekramar ;)

Petra sa...

Jag dör, vilken snygg klänning. Får man fråga vart du har handlat den? Helt ljuvlig i färgen. Kram och ha en bra dag.

Sandra på Ön sa...

Den är så otroligt fin!! Du kommer att vara så vacker.

Mamma med ambitioner sa...

Klänningen är helt underbar. Tror bestämt att det är din färg till 100 procent. Vad blir det för skor. Såg syrrans skor igår, jätte fina:) Bröllop är bara så härligt, både långt före och långt efter.
Försök tänka på ngt annat när EK håller på, kanske kan ditt trevliga sällskap rent av omvända henne:)
Ha det bäst!
Kramis!

Ellinor sa...

Jag instämmer i föregående talares lovord och prisar den vackra klänningen. Den färgen klär dig verkligen och du kommer att blir så fin!
Vad blir det för skor? Alltid det svåraste momentet tycker jag.
Kram

Rut-Knut-Tjut sa...

Vilken otroligt fin klänning! Underbar!

Vi ska köpa studentpresent nu till en granntjej och hon bli också glad för allt, jag tänkte köpa någon ljuslykta från Iittala ellar en sån Marimekko skål från Iittala. Känns som det kan man aldrig få för mycket av.

Anonym sa...

Supersnygg! Jag hoppas att ditt tålamod håller, i alla fall för din skull.

mon amie sa...

Mycket vacker och snygg klänning!! Jag ska också bära blått på bröllop i juli :) ha en fin dag. kram

Malla sa...

underbar klänning! mindre underbar EK - en månad?? ojoj

Cilla sa...

Vilken ljuvlig klänning!!!!
Jag har ett vackert spetshalsband med en ängel på som kanske kan vara något till studenten ;0)
Ha det bäst & var rädd om dig!!
Kram Cilla

Linda Rö sa...

Jag förstår om du håller på att bryta ihop pga EK men jag måste säga att jag kan inte låta bli att le när jag läser om henne!!!
Ang klänningen .. SUPERSNYGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*AVIS*
Ha en underbar dag!
Kram

anne sa...

Underbart vacker klänning!!!!!

Vilken färg, vilken form, du blir hur fin som helst ju!!!!!

Anonym sa...

skitsnygg klänning, kan man kanske låna nån gång..... Som jag känner dig så har du tålamod i massor men EK skulle nog kunna ta knäcken på den bäste.. good luck. Colapeps.

Helena sa...

Superduperfin!

Milla sa...

WOW! VILKEN vacker klänning! Kan riktigt se hur snygg du blir i den och med din nya frilla och allt! grattis!

Vilda tankar! sa...

Nya frilla och allt, lät också spännande.
Instämmer med alla övriga om att klänningen är ljuvlig & snygg att snurra i på dansgolvet!

När det gäller ditt förhållningssätt till EK så är du redan stark och tålmodig. Själv hade jag brustit för länge sedan.
Håll ut!
Kram

Heidi sa...

Åhh den är superfin klänningen!! Jag är oxå på jakt efter en klänning men bröllopet vi ska på är inte förrän i augusti o känner jag mig rätt så kommer jag ha panik dagarna före :)

Mary sa...

WOW! Jättesnygg klänning! Vi ska på bröllop i juli och jag har inte köpt klänning ännu. Var har du köpt den?
Kram

Jess sa...

sv Mary: Helenas Boutique på Triangeln! kram