söndag 13 juni 2010

Utmaning - 5 favoriter

Fröken Isakson hade en utmaning i sin blogg. Den hänger jag med på!
Vilka är dina fem favoriter just nu?

  1. väska
  2. klädesplagg
  3. skor
  4. kaffekopp
  5. bok 
Här kommer mina:

min röda skinnväska som börjar bli lite sliten nu

min blå blus som är både skön och snygg

mina rosa Converse

dricker inte kaffe hemma så ofta, men när jag gör det blir det helst ur denna

jag valde den här boken för jag är verkligen sugen på att börja läsa den

Alla som är sugna på att visa upp sina favoriter 
kom igen!

19 kommentarer:

Anonym sa...

Arnaldur skriver verkligen bra deckare.

Ellinor sa...

Kul att se :) Jag gjorde detta för några dagar sedan.
Kram

Malla sa...

kul! ska göra den imorrn :)

BP sa...

Hade jag fått svara på denna utamning hade jag nog sagt: Grupp A, B, C, D, E F... i fotbolls-VM;-)

anne sa...

KUL!

Kanske gör jag det!

Jag gillar din röda väska, läcker.

Vilda tankar! sa...

Godmorgon!
Vad kul, dina ljusrosa Converse är supersnygga.
Jag skall fundera på mina fem favoriter till i eftermiddag.
Nu är det jobb först!
Hej, hej!

Afrodite sa...

Jag antog din utmaning direkt! =)
Ha en fin dag! KRAM

Rut-Knut-Tjut sa...

Kul, kanske ska jag göra detsamma nu när jag bara är hemma :) Fin, fin väska.

Fröken Isakson sa...

Åh vad roligt att du antog den :). Härliga grejer du har :). kramar Linda

Petra sa...

Vad roligt att få sina favoriter.

Daniel sa...

Du har så bra smak så!!

Cilla sa...

Vilka trevliga favoriter ;0)
Det var ett tag sedan & jag hoppas allt är väl med dig??
Skall bakåt läsa på din blogg nu..
Ha det det bäst ;0)
Kram Cilla

Heidi sa...

Riktigt bra val du har..snygg väska!!

Vilda tankar! sa...

Ha, ha nu har jag nog missuppfattat utmaningen ser jag plötsligt när jag tittar in till dig igen. Jag skrev om fem favoriter vilka som, men jag skulle ju följt listan såklart.
Ja, ja nu blev det som det blev.
Får köra andra favoriter en annan gång!
Kram, kram!

BP sa...

Du letar alltid upp så roliga utmaningar. Blusen och Conversen tar jag direkt:-)

anne sa...

Nu har jag gjort det!

Milla sa...

Går med i detta imorgon;)

mon amie sa...

:-) Vad skoj! Är i min andra lya---har inte alla saker här. kram

Tingeltangel sa...

Skorna och blusen skulle definitivt ha varit favoriter hos mig också. Och väskan. Gillar utmaningen och skall försöka anta den jag också.