söndag 6 juni 2010

Gårdagen i bilder


Pysslade i trädgården i går, underbart väder var det. Körde till blomsteraffären och köpte massor av blommor. Alla mina krukor såg så tråkiga ut, halv eller helruttna växter i dem.
På bordet på bild nummer tre ska det P lägga på en marmorskiva han fått.
Betonghjärtat är ännu ett av mina alster från betongkursen.


Det var jättevarmt ändå satt tre stycken i en bil. Bonussonen fick en sub i studentpresent och den skulle genast kopplas in, lillasyster skulle vara med och sitter i baksätet.

Har man inga krukor kan man ta en gammal fyrverkerilåda och plantera i.
Kaninerna var ute och luftade sig i uteburen och när M skulle ta in dem hade alla tre rymt!!!
Dock inte så långt så vi fick tag i dem alla tre!

15 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Fina bilder! Tur ni fick tag i alla tre.
:)

Vilda tankar! sa...

Åh, jag blir helt salig av ditt piff, jag hade själv fullt upp i går men det kan aldrig bli för mycket - nu fick jag inspiration till mer.
Betong i alla former är verkligen snyggt.

Du skriver om ZillaF & design ibland. - var hittar man dem? Blir sugen på ett besök.

SV: våra vinglas är köpta på Miljögården i Lund (mitt favvoställe) och är från Lexington.
Ha en skön söndag!
Kram

ansepanse sa...

vilken tur att ni fick tag i kaninerna
jag vet inte ens vad en sub är :)
jättefina bilder
kramar

frikadellen sa...

Åh så mysigt! Önskar att jag också hade en trädgård, eller åtminstone en balkong!

Ser att du läser svinalängorna också, har läst den med. Fantastisk bok, jag grät floder!

Unknown sa...

Fint :)

Helena sa...

Jäklar vad fint ni har det! Betongsakerna är jättefina, tänkte att jag skulle ta efter någon dag och testa jag med :)

Kramis

Petra sa...

Vilken go smak du har. Dina betongalster älskar jag bara.

Rut-Knut-Tjut sa...

Åh jag skulle behöva dig i min trädgård. Verkligen. Superduper fint!

Milla sa...

Duktiga du! Jättefina bilder och så fint du har gjort! Vi ses imorgon. Kram

anne sa...

Vad du orkar och grejar! Kan du inte komma hit och smitta mig också! :)

2BarnsMamman sa...

Härligt att få göra fint i trädgården, så att man kan njuta ännu mer av sol och värme! Ha en skön kväll! Kram kram

Ellinor sa...

Men så fint du fått det i din trädgård! Så duktig du är.
Kram

BP sa...

Sa himla vackert och smakfullt. Helt i min smak forresten... men det visste du ju.

PS. Onskade att jag hade samma talang for betongkonst som du. Ds

Heidi sa...

Du har så otroligt fint i din trädgård o betongsakerna är verkligen snygga!

Sandra på Ön sa...

Vilka fina bilder och vilken underbar trädgård!