onsdag 23 juni 2010

När jag kommer hem...


Vad ska man säga?

12 kommentarer:

Petra sa...

Härligt att kolla fotboll ute. Själv ligger jag på soffan.

Vilda tankar! sa...

Dubbel njutning - det är perfekt!

Rut-Knut-Tjut sa...

Smart där! Skulle gärna bo i ert hus känner jag. Ha er pool. Ser härligt ut!!!

BP sa...

Japp, samma här. Så kul att Ghana klarade sig och att Australien - precis som Sydafrika - föll med flaggan i topp.

BP sa...

Svar: Din kommentar blev inte alls tokig... den blev tokigare sedan: vi åt ju lunch å inte middag på "Cliffan";-)

Tigris Predikantan sa...

Ha,ha ... mål...lös *ler*!
Tunikan är från Gina Tricot.
:)

Anonym sa...

det går ju inte att missa något ;)

vad fint ni har det!! NICE med pool !!

anne sa...

Smart!

Men jag antar att solen inte sken just där för då hade det väl inte blivit mycket till bild?

Ellinor sa...

Haha, ja kan man annat än att le. Det gäller att ta tillvara på både de ljumna sommarkvällarna samtidigt som kvällens matcher inte får missas ;)
Kram

fröken isakson sa...

Haha, det är kärlek till sporten ;). Ser väldigt mysigt ut. kram kram

Heidi sa...

Fantastiskt ;) Åhh va jag är avis på er pool..vill oxå ha en!

Milla sa...

Underbart ju:)