onsdag 9 juni 2010

Bloggstrul, fotbollsmatch och ljusstake

Nu har jag mixtrat med bloggen och tror jag lyckats! Jag kan nämligen läsa texten från min iPhone. Hoppas  att ni kan det också. Ett tag när jag höll på blev allt svart då blev jag lite lätt nervös att allt försvunnit...
Som tur var hade det inte det!
Idag har både A och M spelat fotbollsmatch. A spelade 1-1, och M vann med 5-1!


Den här ljusstaken skulle jag vilja ha, kunde inte sno med den, fick inte ner den i väskan (haha). Är det någon som vet var man kan få tag i en sådan?

11 kommentarer:

Petra sa...

Jaaaaa, jag kan läsa. Vad skoj med fotbollstjejerna. Kram

Petra sa...

Glömde säga att den där staken hade jag gärna tagit:-)

Rut-Knut-Tjut sa...

Funkar fin fint! Vad bra, då kan jag titta in här oftare. Kram!

Vilda tankar! sa...

Ingen aning. Visa bilden för en smed så kan han/hon nog smida till en till dig.
kan man lägga något på ringarna?- äpple eller citroner eller färska fikon kanske? I så fall var den jättedekorativ och säg till att jag också vill ha en då...
Kram

BP sa...

Klapp, klapp på axeln att du lyckats med Iphone-problemet:-)
Grattis till dina duktiga fotbollstjejer också. Ljusstaken är suverän. Fråga var dom har köpt den... men det är ju ingen sport så klart;-)

2BarnsMamman sa...

Jobbigt med teknikstrul, men skönt när det löser sig! Ha en fin kväll! kram kram

Heidi sa...

Ta med en stor bag nästa gång så får du plats med ljusstaken..för du måste verkligen ha brist på ljusstakar hemma..haha..du har nog fler stakar än Maria M har tofsar (hmm, det där kan låta snuskigt)! Förresten så skriver jag nu från min iPhone så jag kan läsa din blogg..jippie ;-) Kul att tjejerna är så duktiga i fotboll!!
Sv. min man är överlycklig att han slipper laga mat ;-)

Hörni sa...

Vilken jättefin ljusstake. Förstår att du vill ha den.
Kul med fotboll med dina duktiga tjejer.

Malla sa...

Det var en snygg stake! vet dock inte vart man får tag på en...

frikadellen sa...

Himla tjusig! Synd att den itne kom med!

Emelie sa...

Japp, nu kan vi läsa igen, fint är det också. Jag vill också ha den där ljusstaken, grrr :)