lördag 15 maj 2010

Godmorgon!

Regnet fullkomligt öser ner! Det är ju supermysigt om man ska ligga i soffan och läsa en bok, mindre mysigt om man ska ta tåget till Köpenhamn...
Jag, mina systrar och vår mamma ska åka över och leta bröllopsskor och annat.


Systerdotter L fyller 6 år i dag och ska tillbringa dagen här hos sina kusiner!
I kväll ska vi på 40-års fest hos min fina vän M. Jag har köpt en sommartunika som jag ska ha på mig, känns lite kallt...brrr! Ylleklänning hade känts mer rätt.
Vad ska ni göra idag? Jag hoppas ni har bättre väder än vad vi har!

6 kommentarer:

Milla sa...

Misströsta inte, det går väl bra att shoppa i vilket väder som helst! Vem vet det är kanske sol i Copenhagen?

Ska själv göra mindre roliga sysslor, stryka, plugga, köpa ny skrivb.stol, få ordning på min hobbie. Ska även försöka hinna mysa till det på kvällen!

Ha det så kul ikväll/ Kram

Linda Rö sa...

Håller tummarna att ni får uppehåll!!
Här blir det mys med middag och vin med sambon. Första helgen utan några måsten förrän i morgon eftermiddag!!
Kram

Rut-Knut-Tjut sa...

I Norr har vi sol som vi skulle kunna tänka oss att dela med oss lite med. Hoppas du får en bra dag trots allt.

Cilla sa...

Först & främst: Stort grattis till dina grymme duktiga tjejer!!!
Ja men j.... väder!!!
Här är det mysbrallor & god kaka i ugnen :0)
Ikväll blir det mys med god mat & chips & dippa i soffan..
En underbar kväll till dig, har hört ett bra knep mot kylan är lite innanför västen.. hihihi
Ha det bäst..
Kram Cilla

Heidi sa...

Köpenhamn som är så myyyysigt...men kanske inte i spöregn?? Ha det så trevligt på alla kalas!

BP sa...

Jag börjar (nästan) tycka synd om er skåningar. Ni har det ju lika illa som vi nollåttor. Men idag var det åtminstone ett undantag häruppe: 23 grader, blå himmel, sol och vår. Men misströsta inte: vi är i samma bår imorgon igen: kallt och molning är senaste prognosen... Vi är härdade ju...