söndag 16 maj 2010

Överraskningsfrieri!


Vi var på 40-års fest i går, mycket trevligt!! Var lite trött i morse... ;) På festen hölls det tal och sjöngs sånger, men det bästa av allt var när pojkvännen till 40-åringen friade!!! Jag tror inte hon anade något, men hon har väntat länge på frågan! Hon sa ja! Så nu jag har ett bröllop att se fram emot!!
Bilden har inget med festen eller bröllop att göra jag bara kände att det var där jag skulle vilja vara nu! Inte under vattnet, utan i värmen och solen! ;)

19 kommentarer:

Petra sa...

Vad skoj meden fest till förhoppningsvis snart.

Tigris Predikantan sa...

Ömsom värme ömsom kyla men visst är värmen på väg!
:)

Malla sa...

vilken grej! (att fria alltså), så kul!

Rut-Knut-Tjut sa...

Åh då skulle jag inte kunna hålla tårarna borta. Bröllop är underbart.

BP sa...

Jamen du är en av de få som äter kakan och har den kvar ändå;-) Bra jobbat.


PS. Inga bilder på "fancy dress" Maria M... eller DS

Mamma med ambitioner sa...

Känner mig väldigt avis på Monica. Vi måste ses snart!
Vilken mysig helg ni har haft.

anne sa...

Ni har gott om fester att gå på i år verkar det som! Eller är det standard? :)

Tingeltangel sa...

Vilken 40årspresent! Så romantiskt och fint. Och så roligt för er att få gå på bröllop.... Läste om ditt bloggmöte idag. Det lät också roligt. Så spännande att ni kunde ses på riktigt.

Afrodite sa...

Underbart romantiskt med frieri! =) Åh, så kul att ha ett bröllop att se fram emot!
Förstår din längtan efter varmare breddgrader! Skulle ge allt för att få lov att komma iväg!
Kram och godmorgon!

Bloggande 4barnsmamma sa...

Åh bröllop! Alltid najs:)!
Ha en bra måndag!
Kram!

Milla sa...

vad häftigt! Kul med överraskningar...

Ellinor sa...

Wow, vilken födelsedagspresent. Sådant är alltid roligt :)
Kram

Fröken Isakson sa...

Åh vad roligt :). Hoppas du får en toppendag sötis. kramar

Cilla sa...

Här snackar vi fest!!!
Trevligt ;0)
Önskar dig en skön vecka..
Själv var jag ute i morse igen och kan knappt röra mig nu.. huuuu
Kramen Cilla

Linda Rö sa...

Gud vilken rolig överaskning.. Hoppas du hade en riktigt bra helg - du oxå!!
Kram

Daniel sa...

ååh så sött!! Kul me bröllop!

Hoppas nån friar till mej oxå en vacker dag!!!

Heidi sa...

Vad roligt med bröllop!! Hmm, du menar alltså inte att de har tagit sig "vatten över huvudet" med din bild då ;)

anne sa...

Hur har du haft det idag? Jag fick nästan andnöd när jag steg ut i sommarvärmen efter en arbetsdag inomhus!

Hemmabloggaren sa...

Guuu va häftigt, och romantiskt!