fredag 14 maj 2010

Födelsedag, cup & ansiktsbehandling

Morgonen började med skönsång (hrm) för vår födelsedagsgris! Maken fyller år i dag. Därefter var det dags att bege sig till Staffanstorp på fotbollscup. Båda tjejerna spelade i dag. A spelade tre matcher varav en var förlust och de andra två vinst. Den sista matchen slutade 15-0. De sista målen applåderade vi inte ens, tyckte synd om tjejerna i andra laget. Jag tror att alla tjejerna i laget gjorde minst ett mål var!
M är lite större och deras lag går eventuellt till slutspel, ska uppdatera mig senare.
 Jag och A var tvungna att köra hem eftersom jag skulle på ansiktsbehandling! Varför unnar man sig inte det oftare? Det är ju så skönt! Nu sitter jag och är lagom fettig i håret efter alla krämer och alldeles för mörka ögonbryn enligt dottern. Hennes kommentar:
-Ska du ha så mörka ögonbryn får du sminka dig!!


 

8 kommentarer:

Camilla sa...

Du är ju hur snygg som helst - med eller utan smink :o) ! Vi ses !

Ellinor sa...

Jag har faktiskt aldrig varit på ansiktsbehandling! Är ganska dålig på att unna mig själv just den typen av lyxutsvävningar, men borde kanske göra slag i saken snart.
Kram

Rut-Knut-Tjut sa...

Underbart att det var du som fick ansiktsbehandlingen! Du ser bara fin ut tycker jag.

Mary sa...

Jag tycker ögonbrynen blev jättefina!

anne sa...

Men så här på bild är dina bryn helt OK!

Hörni sa...

Jag tycker inte de ser för mörka ut alls! Du är jättefin.:)
Vad underbart med ansiktsbehandling!

Sv: Tack! Klart hon är lik mig, haha:D

Milla sa...

Du blev hur fin som helst!Kram

BP sa...

Grattis till fotbollsframgångerna, men 15:0 är inte roligt varken för det vinnande eller det förlorande laget faktiskt.
Visst är ansiktsbehandling bingo. Vi gjorde ju en spa-semester för två år sedan (Jurmala, Lettland) och det var nog det lyxigaste jag någonsin gjort.
Ang. dotterns kommentar så är jag lite benägen att hålla med henne faktiskt.
Gratta maken till födelsedagen också!!!