lördag 8 maj 2010

Jag tror inte ni förstår hur glad jag är!!

Jag har letat efter en viss typ av gardin hur länge som helst. Jag har hittat väldigt fina, men då har de kostat ca 700 kr för en längd! Lite saftigt hat jag tyckt, men jag har nästan varit beredd att betala det eftersom jag så gärna vill ha dem!
I går hittade jag (tror det eller ej) på Ullared två olika sorters gardiner!!! Två längder för 149 kr! Förstår ni att jag är glad?!
Här kommer bild på den ena!




Det var tyvärr inte så lätt att få till en bra bild när gardinen hänger i fönstret.

17 kommentarer:

Hemmabloggaren sa...

Rent ljuuuvliga.

Fröken Isakson sa...

Så fina :D , kram kram. Och vad kul med fynd!

Amazingdays sa...

Tjusigt värre! Ännu finare när man vet att de har varit billiga.
Kram
//Carina

Heidi sa...

Riktigt snygga! Tänk vad Ullared kan vara bra :) Trevlig helg!

Camilla sa...

Aha - det var dom som var fyndet. Vad roligt. Passar jättefint hos dig. Blev A glad för det ni hittade till henne och var M nöjd med sitt ? När var ni hemma? Vi var hemma strax efter sex. Kram

Camilla sa...

Glömde säga att lampfoten var den rätta - f...n också.

Jess sa...

sv: Men köpte du den inte?
Nu får du åka en gång till! ;)
Alla var väldigt nöjda och glada, vi var hemma klockan fyra!
kram

Malla sa...

vilket fynd! :) superfina!

ansepanse sa...

jättefina gardiner!
kram

Afrodite sa...

Helt underbara! =) Grattis till fyndet! Kramen!

Tigris Predikantan sa...

"Ibland lönar det sig att vänta" - Tigris citat!
:)

Tingeltangel sa...

Superfina! Vilket underbart fynd.... Snälla berätta mer om Ullared. Jag har aldrig varit där. Mina barn fick en sådan längtan dit efter TV-såpan om Ullared att de övertalat mig att åka dit. Vi kommer att spendera en semestervecka i Halmstad i sommar bara för att det är nära till Ullared. Jag tycker det är galet men vad gör man inte för att glädja sina barn. Och jag gillar Halmstad.

Hörni sa...

De är superfina, och jag skulle gärna ha dem själv. Billigt som tusan ju!

Milla sa...

Supersöta, grattis!!

anne sa...

Jättefina! Jag skulle gärna vilja ha sådana också. Vi har väldigt vackra fönster runt huset men utifrån ser det rätt trist ut, utan gardiner.

mon amie sa...

Jättesnygga! Vad roligt att du hittade. Jag är inte alls förvånad, Ullared har fina saker. kram

Linda - ehtela.com sa...

Åh vad söta! Till rätt pris också :) Det lönar sig att vänta ibland! Ha en fin helg :)