lördag 1 maj 2010

Talangtävling och tivoli


Jodå, det var så att A gick och vann talangtävlingen på skolan!! Min duktiga, modiga tjej! Bara att ställa sig på scen inför halva skolan, årskurs 1-6, tyckte jag var modigt.
Numret som hon vann med bestod av att rocka rockring och samtidigt sjunga Lilla Snigel med munnen stängd. Hon tyckte inte det var så farligt att stå på scen, däremot skulle storasyster aldrig gå upp på scen och var imponerad över lillasyster!




Nästan granne med oss har 1:a majtivolit slagit upp sina karuseller och stånd. Det blev en kort tur dit.

14 kommentarer:

Hörni sa...

Hahaha, vilket roligt nummer! Kul att hon vann! Grattis!:)

Malla sa...

Ja, så himla kul att hon vann! :D

Petra sa...

Vilken underbar dotter du har. Grattis till vinsten. Kram

Milla sa...

Stort grattis till A. Modigt gjort!

ansepanse sa...

grattis till dottern, söt och lycklig
kramar

Helena sa...

Stort grattis till lilla fröken!
Kram

Vilda tankar! sa...

Två barn av samma kön från samma föräldrar som ändå är så olika.
Det är märkligt men nog inget ovanligt. Vi har det samma här.
Vad kul att "ha" en flicka som tar för sig av livet och inte räds vad andra skall tycka om henne. Det är verkligen modigt. Uppträdet låter helt galet kul och det skulle vara så roligt att se det.
Grattis till din A!
Ha en skön 1:a maj. Det kanske blir fler åk i karusellerna, det ser ut att vara en favorit hos både make & barn!
Kram Monica

Afrodite sa...

GRATTIS till modiga lilla dottern! Vad kul! =) Och så lite tivoli på det...inte helt fel! =)
Kram och ha en fin 1:a maj!

Fröken Isakson sa...

Härligt. Och vad modigt att göra det inför så mycket folk. HOppas du har en toppendag. kramar

Anonym sa...

Jag förstår att du är stolt! :)

Åhå tivoli låter tokroligt!

BP sa...

Som sagt, du kan vara stolt över henne. Det är bara anmäla henne till Talang eller annat tv-programm.
Tivoli = vår!!!

anne sa...

Hon är bara så ljuvlig och verkar vara en tuff tjej!

Jag håller med storasyster ändå, jag hade heller aldrig vågat men kunde ändå glädjas åt min vildare lillasysters framgångar.

anita sa...

Hälsa, krama och gratulera A från mig! Jag liksom ni tycker hon är jätteduktig och modig!! Kul att vara farmor!

Linda Rö sa...

Gud vad roligt för henne! Hälsa och gratta.. Kul nr!!
Kram