fredag 10 juli 2009

Biltur

Eftersom det ösregnade idag bestämde vi oss för att ta en tur med bilen.
Vi var på Hönan Agda som ligger utanför Trelleborg. De har billiga heminredningssaker och vi hittade dessa espressokoppar för 10 kr/st!
Ett besök på Fridas gård resulterade i denna ljusstake och en liten skål, som jag egentligen inte vet vad jag ska ha till, men den passade med ljusstaken.
Var även på Ting ute och inne, där ville jag ha allt, det blev ingenting till mig, men det blev presenter i alla fall.
Vi vill gärna ha en ny bil och denna blev både maken och jag kära i!!!
Här vill jag sitta!
Nu ska vi bara spara ihop pengarna...
bilderna av Saaben är lånade från Saabs hemsida.


4 kommentarer:

BP sa...

Nu när ni "äntligen" fått vårt regnväder vet ni väl hur det känns ;-) Idag kom solen fram för första gången på en vecka... samtidigt som det blåser kalla vindar. Ja, man kan ju inte få allt ;-)
Suveräna grejer du köpte, helt i min smak och så himla billigt också.
Fortsätt njuta av semestern. Det är ju bevisat att : efter regn kommer sol. Hoppas ni behöver inte vänta lika länge som vi!!!

Hemmabloggaren sa...

Jodu, den kärran skulle inte vara helt fel.

Fröken Isakson sa...

Fina saker :). kram Linda

anne sa...

Hönan Agda har jag också handlat på, fast inte i år. Tidigare tog de inte kort, alltid ett paltande...

Ny bil köpte vi ju för ett tag sedan, inte mycket som går upp till det även om man får lätt ångest när man tittar på prislappen...