tisdag 28 juli 2009

Ett av mina reafynd!


Måste visa ett av mina reafynd jag gjorde i går!

11 kommentarer:

Petra sa...

Men gud vad söta dessa var!

Fröken Isakson sa...

Åhhh vad söta :). Kram Linda

iLLi sa...

Åh, de var riktigt fina!

Kram!

anne sa...

Skorna var väldigt söta! Är de i tyg?

anne sa...

Sv. Genre för mina nya böcker...Vet inte så nog, men båda författare använder intrikat språk och har fantastisk meningsbyggnad. Peter Hoeg skrev ju Fröken Smillas känsla för snö, och den hade ju litet deckarupplägg (även om slutet var litet svårgreppat).

Jag antar att de båda tillhör drama, Ruiz Zafóns bok fick inte helt strålande recension men det struntar jag i.

Hemmabloggaren sa...

Näää, jäklar va snygga, var hittade du dem!? Nu kan man verkligen börja fynda har jag sett, vissa grejjer är nedsatta 70% å det är ju nästan gratis, eller hur?

:)

Sienneis sa...

ÅH! Detdär var de sötaste skor jag sett på länge! Helt ljuvliga!!!

Fast då ska man väl ha små näpna fötter också och inte båtar som jag :/ haha :)

Hoppas du har en skön kväll!

Anonym sa...

Sjukt söta tycker jag!
PM

BP sa...

Söt-coola skor. Grattis till det klippet!
Vad gäller scientologerna: polisanmäl dessa dårar. Deras metoder är helt sjuka ju. Är totalt allergisk mot sekter och sådana rörelser.

Sarah sa...

Ursnygga skor.

Emelie sa...

Jättesöta! Haha, jag tänkte på det här med skor, det verkar vara ett ämne som engagerar. Jag fick nästan kommentarrekord när jag skrev om min skor och nu ser jag att även du fått massor av kommentarer på detta inlägg :)