onsdag 29 juli 2009

Total avslappning!

Visst är det skönt när man kan koppla av riktigt på sin semester, inte tänka på jobb alls. Jag måste ha kopplat av riktigt ordentligt för jag hade glömt mitt lösenord till datorn så den kom jag inte in i, först efter att har ringt supporten kom jag in och då skulle jag logga in mig på stämpelklockan och vad hände då? Jo, givetvis hade jag glömt mitt lösenord där också...
Nu har jag i alla fall två nya lösenord som jag ska försöka komma ihåg till i morgon (jag skrev upp dem för säkerhets skull!).

Första arbetsdagen är i alla fall avklarad nu, bara två dagar till helg! :)

3 kommentarer:

Emelie sa...

Hihi vad bra att du har slappnat av! Och som sagt, snart helg :)

Jag har det jättebra här i SF men idag har jag vilodag och ska nog jobba lite med lektionsplanering här på hotellet och bara ta en promenad för att köpa en ny bok eftersom nuvarande snart är slut. I två dagar har jag nu varit ute och gått i 6-7 timmar och idag är mina ben och fötter alldeles slut! Dessutom är det riktigt kallt här, första dagen var det sol men idag och igår har det varit molnigt och dimmigt och inte mer än 14 grader. Jag som bara hade sommarkläder fick ta tights under jeansen och jacka och sjal igår. Hoppas det blir sol snart, jag vil prova poolen!

Kram syrran

Petra sa...

Då har du verkligen lyckats att ha en avkopplad semester. Det skall man ha. Kram

anne sa...

Det där med lösenord kan bli ett riktigt dilemma. Jag kommer tex inte ihåg lösenordet till min dator, så alla uppdateringar gör genom makens inloggning på min...