måndag 6 juli 2009

Ett år som bloggare!

Nu har jag bloggat i ett år och jag är helt fast i det, på ett positivt sätt! Jag började i fjol när jag hade semester, mest för att syrran gjorde det och för att det verkade roligt. Var inte alls säker på att jag skulle fortsätta då men med facit i hand så håller jag fortfarande på och tycker det är himla roligt! Har lärt känna en hel del nya människor vilket är som det var att ha en brevvän när man var liten fast mer 2000! Spännande att lära känna någon bara genom orden! Hoppas ni hänger med ännu ett år!

3 kommentarer:

BP sa...

Ja men... STORT GRATTIS på ettårsdagen!!!Jag hänger gärna med flera år till :-)

PS Bloggande är beroendeframkallande. Borde klassas som drog ;-) DS

Mary sa...

Vad tiden går fort, ett år redan! Tycker att det är ett kul sätt att hålla sig uppdaterad om ditt och din familjs liv och leverne. I ord och i bilder. Keep up the good work! Och bjud in till ny tjejmiddag snart nångång. :)

Mamma med ambitioner sa...

Grattis till ett årsdagen. Blir det glasstårta idag med eller? Jag blir glad varje dag då jag läser din blogg eller då jag fått en kommentar från dig. Kan helt klart hålla med om att det är som då man brevväxlade. Ha det fortsatt gött i hammocken. Jag räknar ner, tre arbetsdagar kvar. Kramar Kristina.