fredag 5 februari 2010

...

Är det någon som vill komma hit och packa våra väskor???

8 kommentarer:

Camilla sa...

Ha en skön semester hälsar " den tröga " !

Jess sa...

sv: Det samma önskar " den otydliga" :)

Vilda tankar! sa...

Ärligt! -Nej! (jag är upptagen av att dricka vin så jag har händerna fulla)
Bloggjuste - självklart kommer jag, var bor du?

Skämt åsido: Ha det riktigt bra!
Kram från Monica

anne sa...

Men om ni inte åker förrän i morgon så är det väl ingen brådska med packningen heller! ;)

anne sa...

Men om ni inte åker förrän i morgon så är det väl ingen brådska med packningen heller! ;)

Nanna sa...

Semester? Ha det härligt ! :)

BP sa...

Jo då, jag kan komma ner och packa dina väskor... och åka på semester;-)
Hoppas ni har det riktigt skönt... inga benbrott bara;-)

Mamma med ambitioner sa...

Kära du klart jag kommer förbi. Jag älskar att packa och brukar börja i god tid. Tycker om att ha väskorna liggande i hallen och lägger dit lite då och då. Fast nu behöver ni inte packa så mycket, det är fördelen med skidsemester. Underställ, skidkläder, mysiga strumpor, toalettväska, spel och vin. Ett tips är att du kan ju packa till maken så bestämmer du över hur mycket han kan slänga ut över golvet. Än en gång, ha det bäst! Kram Kristina