måndag 22 februari 2010

Snö och ett icke så efterlängtat brev!

Idag har det snöat, nästan hela dagen. Den lilla biten av gräsmatta jag kunde se härom dagen är nu igensnöad.

Mig gör det ingenting att det snöar, det är helt ok. Fast det finns en orsak till att jag skulle tycka det var ok att det slutade snöa (ja, jag vill självklart ha vår!) men det är att då skulle folk sluta prata om vädret. Det är alltid samma samtalsämne vart man än går. Jag börjar tröttna på att prata om vädret.




För ca ett halvår sedan bombaderades vår brevlåda av post från Scientologerna, helt ofrivilligt. Läs här.
Idag låg där ett nytt...
Kommer det ett till ska jag polisanmäla dem.



4 kommentarer:

Mamma med ambitioner sa...

Jag som trodde att det var det oranga kuvertet du syftade på. Det låg ett var till oss båda i lådan, vi bestämde oss för att öppna dem en annan dag. Hur har det gått med den obehagliga mannen som drog runt ert område. Har han frusit ihjäl eller gått igenom sjön eller nått. Ha en mysig kväll. Kram Kristina

Helena sa...

Jag har väldigt svårt för personer som är med i en sekt. Jag kommer aldrig förstå, och jag kommer varken försöka, eller vilja förstå heller.

Tummen ner för idioter.

BP sa...

Så himla irriterande... ungefär som Jehovas vittnen som vi får "brev" ibland.

Fröken Isakson sa...

Hihi ja visst är det mycket vädersnack nu. Vad läskigt att du får massor av brev från dem. Hoppas de slutar höra av sig. Kramisar Linda