tisdag 16 februari 2010

Tulpaner!

Min man gillar tulpaner, som tur är gör jag det också!

10 kommentarer:

ansepanse sa...

det gör J och jag också, det finns ju så många färger att välja på också

anne sa...

Mmmm...Härligt!!! Jag älskar tulpaner!

Malla sa...

Så fina!

Susjos sa...

Jättefina!
Och vilka härliga bilder från Idre!!!
Räckte vinboxarna? Fniss...

Gissa om resan till schlagerstaden var lyckad i helgen :)

Afrodite sa...

MMM...underbara blommor! Krya på dig! =)

Vilda tankar! sa...

Var det krya på dig blommor så var det kärt.
Bättre än all medicin. Gnäll på, det hjälper faktiskt ibland.
Hoppas det känns bättre i morgon!
Kram

Petra sa...

Tulpaner är helt underbara. Vilken tur att du har en sådan man. Kram

BP sa...

... och rosor.
Alltså: Samlagsbulle + rosa = bara en sak med eller utan förkylning;-)

Gun sa...

Åh vad fina!:)

Hemmabloggaren sa...

Min man verkar inte gilla sånna ;D