lördag 6 februari 2010

Snart...

Då var första deltävlingen av Melodifestivalen avklarad. Ingen låt som satte sig precis, men man får väl lyssna på dem några gånger.

Tidigt i morgon, vid 04.00 kör vi. Jag borde gå och lägga mig, men jag vet att jag inte kan sova, är alltid lite nervös när vi ska åka. Tror alltid att vi ska glömma något. Då säger min man alltid: "Det som vi har glömt kan vi alltid köpa". Visst, bara man har plånboken med sig.
Jag borde sova för jag vet att jag inte kommer sova i bilen heller, är rädd för att vi ska krocka. Precis som om det hjälper att jag sitter på helspänn när jag inte kör...
Vi får se hur mycket bloggande det blir under veckan. I vilket fall som helst så önskar jag er härlig vecka!

9 kommentarer:

Susjos sa...

Hejsan! Kul att du tittade in hos mej :)
Trevlig resa!
Ja,nu är melodifestivalen igång,alltid lika kul! Jag åker till Sandviken nästa fredag och ser deltävlingen på plats! :)

Afrodite sa...

Kram och detsamma till dig! Ha en skön semester! =)
Själv tyckte jag att melodifestivalen innehöll idel BRA låtar med MYCKET hög standard...men smaken är som baken - delad!! =)

Nanna sa...

Ha det riktigt härligt, underbart !! Kör lugnt !! :)

Tingeltangel sa...

Är du på väg till fjällen? Jag hoppas att ni får det helt underbart!

BP sa...

"Take it easy"... du har semester. Relax!!!
Jag önskar dig en härlig vecka med. Hoppas bloggandet fungerar i Idre... annars får du nog abstinensbesvär;-)

BP sa...

"Take it easy"... du har semester. Relax!!!
Jag önskar dig en härlig vecka med. Hoppas bloggandet fungerar i Idre... annars får du nog abstinensbesvär;-)

Vinterfin sa...

Hej
Vilken otroligt fin blogg du har!!
Är själv ny här o hittade dig via Jordemodern. Blir väldigt inspirerad av dig.Ha det så gott i fjällen.
Kram Vinterfin/ Skorpan

Anonym sa...

Känner igen mig med det här med körningen men P och du är ju bra bilförare så det går bra i år också. Vädret är ok. Ha det riktigt skönt och var rädda om er.

svärmor

Helena sa...

Hoppas att ni får en riktigt bra semester nu. Ta det lugnt i skidbacken :)