fredag 26 februari 2010

Halvvägs...

Nu har jag städat nedanvåningen, tvättat två maskiner, varit i byn och shoppat. Jag orkar inte riktigt städa ovanvåningen...
Fast det springer ju inte i från mig...

Jag köpte reselakan och resehanddukar från Sidenselma för ett tag sedan. Som ni ser på bilden tar de minimal plats i packningen. Fick sätta en påse dip sidan om så ni förstår hur små de är. 
I alla fall, handdukarna var kanonbra!! Absolut högsta betyg! 
Reselakanen var bra om man gillar att sova i sovsäck, de är nämligen hopsydda nertill. Jag vill gärna kunna sticka ut en fot om det blir för varmt.

10 kommentarer:

ansepanse sa...

jag håller med, jag vill också kunna sticka ut en fot om det skulle bli för varmt
ha en fin fredagkväll

Fröken Isakson sa...

Åh så bra. Verkligen pyttesmå. Hoppas du får en härlig kväll. kramar

Mamma med ambitioner sa...

Jag vill också kunna sticka ut mina små tår. Jag tror jag går på din linje vad gäller boken:)

Kristina sa...

Haha, jag trodde det var en påse chips först och tänkte att så små var de ju inte :-)

Vilda tankar! sa...

Ja, de var verkligen små. Smart!
Ha en skön fredagkväll. Chips med dippa kanske?
Kram

Gun sa...

Vilka små och smidiga. Perfekt att ha med sig på resan.

anne sa...

Njaa....Instängd i siden är nog ingen höjdare...Sidenselma, brukar se den reklamen i Kupé på tåget...

Amazingdays sa...

Så skönt med nystädat! Vilken smart idé med reselakan. Ska nog ta mig en titt på deras hemsida.
Kram

BP sa...

Suveränt tips med resehanddukarna. Å jag gillar sticka ut inte bara en fot om det blir för varmt.. hela benet ... det blir bra det;-)

Petra sa...

Tack för tipset. Otroligt smidiga. Kram