måndag 8 februari 2010

Godnatt!

Första skiddagen avklarad och det är dags att krypa till kojs. När vi är uppe i fjällen funderar jag alltid på hur det skulle vara att bo här uppe. Det känns så romantiskt här. De snötäckta fjällen, den blå himlen, lugnet, det vackra landskapet. Hur vackert det än är så slutar mina tankar alltid med att jag vill bo hemma i Skåne. Så nu, denna veckan, ska jag bara njuta av det vackra och ta med det hem i minnet och i bilder!

Internet är sisådär här. Jag läser era bloggar men kan tyvärr inte alltid kommentera...
Jag hoppas ni har det bra och njuter av att det redan är tisdag i morgon!

1 kommentar:

Sandra på Ön sa...

För mig som är uppväxt med snö och fjäll, så är det otänkbart att flytta någonstans där man inte har så nära till det. För mig är det hemma. Dock tycker jag att det är så vackert när jag åker söderut eller utomlands. Då funderar jag precis som du, men det är så skönt att veta att man kan åka en liten bit för att få se en annan natur. Sverige bjuder på många fina platser. Ta hand om er och fortsätt njuta. Kramar Sandra