tisdag 23 februari 2010

Härligt! :)

Som jag har skrattat när jag läst era kommentarer! Det var verkligen jätteroligt att läsa och jag är glad att så många tog sig tid att skriva om mig! :)
Jag ska försöka sammanställa all information och jag förstår att ni är nyfikna på om ni gissat rätt. En del saker som ni nämnt ligger ju i betraktarens öga, så de väljer jag att inte svara på eftersom det är svårt för mig att bedöma själv.

Detta stämmer in på mig:

  • min familj är det viktigaste för mig 
  • jag är fortfarande kär i min man och han är absolut min andra hälft
  • jag har många vänner som jag gillar att umgås med
  • jag är social och positiv
  • jag gillar inredning och pysslar i hemmet en del
  • jag gillar att resa
Sedan vill jag gärna plocka ut några meningar som ni har skrivit som är klockrena! :)

" Jag tror att du har ett vackert hem som du pyntar och grejar med, men eftersom du har mycket höga krav på dig själv är du inte alltid nöjd med det du ser." Anne
"Tycker att man ska säga sin mening men inte i absurdum." Carina
"Du testar massa olika sporter men kommer aldrig riktigt in i någon sportande vardag. Du säger jag älskar dig till din familj ofta." Kristina 


För er som inte sett mig så måste jag göra er besvikna, jag är inte blond och inte lockig, fast jag skulle gärna vilja vara det!
ps. Jag är inte så brun nu heller...


Det roliga är att många har skrivit många liknande saker som faktiskt stämmer! Ni känner nog mig rätt så bra ändå!
Tack än en gång och vill ni ha härlig kommentarläsning så gör ni som jag! :)



10 kommentarer:

Petra sa...

Då var vi inte ute och cyklade i allafall. Kram

Mamma med ambitioner sa...

Verkligen rolig läsning. Jag gjorde som du men kommentarerna har liksom inte haglat in.......
Kan bero på att många av mina läsare känner mig.

iLLi sa...

haha! Underbart! :-)

Gun sa...

Hahaha, vad kul! Då är du verkligen dig själv i bloggen, eftersom så många hade rätt. :)

Sv: Nej det är inte varmt under filten, det är skönt!:D

Vilda tankar! sa...

ja, inte är det lätt att gissa men det var roligt i alla fall. Jag är inte lika modig som du, det är den där självkänslan igen (tänk om någon tycker att jag är knäpp...)
SV: naglar har jag byggt i över två år, min nagelskulptris träffar jag 1g./månaden. Det tar mindre än en timme sen är jag fin i en månad! det är perfekt!
En lyx som jag unnar mig.
Vilken fin sommarbild på dig.
Ha det bra Kram Monica

anne sa...

Kul idé, kanske tar jag och gör som du vad det lider, så får man höra vad man gett sken av att vara för sort! :)

BP sa...

Ha, ha!!! Du ser det där med anonymitet kan du ju glömma;-) Kul läsning och bra sammanfattat av dig.

PS. Borde kanske "knycka" idén "Hur är jag?", toppen initiativ:-))))

anna sa...

Oj så synd att jag missade detta.
kram anna

Emelie sa...

Åh vad roligt! Jag kände ju inte riktigt att det var på sin plats att jag gissade. Får ju hoppas at jag känner dig rätt bra ändå ;) Men vad fina saker folk hade skrivit och de stämmer verkligen in!! Vad söt du är på bilden, härligt med sommar!

Kramar

Ellinor sa...

Hihi, så roligt att det blev så många träffande kommentarer.
Kram