fredag 17 februari 2012

EK undrar

Vi har möte på jobb och chefen säger:
- Vi ska ha XXX-möte den...
Längre kommer hon inte när EK med hög röst avbryter:
-När ska detta var?
-Det skulle jag precis komma till om du inte hade avbrutit mig, svarar chefen.
-Jaha, säger EK.
Chefen fortsätter med att säga när och att plats meddelas lite senare. Alla antecknar i sina kalendrar. EK har sin uppe men har inte riktigt börjat skriva än.
-Vad ska jag kalla det mötet? undrar hon.
Efter en stunds tystnad och förvånade blickar mot EK svarar chefen:
-Du kan ju kalla det XXX-möte...

18 kommentarer:

Dubbelörn sa...

*gapskratt*

Älskar fredagsmorgnar... :D

curlingmamman sa...

Hahaha, underbart :) kram

Anonym sa...

Hon verkar så himla hejjig den kvinnan.

Anonym sa...

Haha! Man kan aldrig vara nog så tydlig. Tydligen... ;)

BP sa...

Abdolut älskar dina EK inlägg. Glädje till max när man sitter på bussen en grå och snöig vinterdag:-)

Maria sa...

EK är rolig!! Kanske inte att jobba med men definitivt att läsa om!!

Therese sa...

ha ha ja du tack för denna EK, en fuldkant på min fredag ;-D KRAM

Diana sa...

Haha, spela roll vad man kallar det ... :)

J.Valley sa...

KANON...med observanta kolleger som är på hugget!!Kram hoppas du har en mysig kak-fredag

Västgötskan sa...

Hehe! Uppmärksam dam det där.... :-P

Mallan sa...

Hoppsan EK, man ska inte bara gå UPP ur sängen - man ska VAKNA också :-) Kram

Anonym sa...

Jag skulle vilja vara sån ibland.... Totally lost:)
Kram Aas mamma

Ninja sa...

Jag har också en EK på mitt jobb (fniss)

Ama de casa sa...

HAHAHA! :-D

Jeanette sa...

Hahhhaa vilken människa! För EK är väl en människa...

Scott sa...

Lol

Hörni sa...

Hahaha, hon är rolig hon. :)

Malla sa...

hahah :D