söndag 26 februari 2012

Enligt mig - Diana

Diana ville att jag skulle göra en Diana-special.
Då kör vi!
Diana är en otroligt snäll människa och har lite svårt att säga nej om man ber henne om saker.
Hon skulle aldrig säga något elakt om någon på allvar.
Däremot skämtar Diana ofta och mycket och hon tycker man kan skämta om allt vid rätt tillfälle.
Diana gillar mysiga hemmakvällar, gärna i vänners sällskap. Hon spelar gärna spel och vinner gärna.
Hon tycker om god mat och tycker att uppläggningen av maten är minst lika viktig som själva smaken.
Diana tycker inte om att motionera men skulle nog kunna springa rätt långt för rätt saks skull. Till exempel om det kom någon kunglighet på besök! ;)
Diana tycker om att resa och att lära sig saker. Hennes favoritämne är historia och kan mycket om detta.
Diana är kreativ och en hejare på att göra fina kort.
Är du vän med Diana, har du en vän för livet.
Jag tror att Diana har en vacker sångröst. Om Diana fick resa utan gränser så hade hon valt att resa bakåt i tiden, till något slott.

Har du inte sagt hej till Diana gör det här!
Diana, stämmer det?


Här är hon!
En bild som jag helt fräckt snott från hennes blogg!

16 kommentarer:

Anna sa...

Ska hälsa på henne för de var ett tag sen, ska lägga henne på blogglistan så hon inte glöms bort :)
Kram

Kicki sa...

I min lista såg det ut som hon hade gjort två inlägg:) Jag tror allt stämmer på henne...nu blir jag nyfiken på hur du uppfattar mig?:) Kram

Maria sa...

Nu har jag varit inne hos Diana och sagt hej! Det kommer jag att göra fler gånger! Bra analys - om det stämmer vet jag inte än...

Hörni sa...

Vad roligt, din analys stämmer bra med min uppfattning om Diana.
Ja, Diana vinner mycket gärna spel (tex wf) haha, men är absolut ingen dålig förlorare.
Hon skämtar mycket, som du skriver, och är dessutom jäkligt rolig, passar min humor precis, och hon kan ge de mest elaka kommentarer (på ett kärleksfullt sätt) som ofta får mig att skratta högt.
Hon verkar tycka mycket om djur, älskar sin Batman djupt och har en fin relation med sin mamma.
Diana borde sälja sina underbara kort men verkar ha för höga krav på sig själv för att våga ta steget. Hon förstår nog inte hur duktig hon verkligen är.

Petra sa...

Vad duktig du verkar på analysera bloggvänner.
Stor kram

Therese - Femstjärnigt sa...

Men vilken analys! Vad du kan! jag vill också analyseras!
Nu ska jag titta in hos Diana :)
Kram

curlingmamman sa...

Jag brukar hälsa på hos Diana, hennes humor är underbar och så har hon ju lika fint namn som mig :)

BP sa...

Du är en fena på att göra personlighetsanalyser! I ditt nästa liv borde du satsa på att bli psykolog!
När jag läser Guns kommentar så hsr du prickat helt rätt även med Diana, precis som du gjorde med mig.
Internet ligger nere här his oss just nu. Maken sliter sitt långs hår och jag sitter på balkongen och kommenterar med iPhonen. Bra arbetsfördelning tycker jag;-)

Diana sa...

Nämen jösses vilken fin analys! Det mesta var absolut mitt i prick (sångröst har jag tyvärr inte)! Du är en hejare på det här.
Jag satt faktiskt och blev riktigt rörd... att någon tagit sig tiden att skriva så här fint om lilla (nåja) mig!
Tack tack tack! Och kram kram kram!
Alla är hjärtligt välkomna in på ett titt.


Gun skriver också för roligt, skriver de mest elaka kommentarer på ett snällt sätt... Haha, det stämmer! :)

Erika sa...

Du har verkligen gått in för analyserna av bloggarna. Jättekul!
Kram!

Lippe sa...

Vilka bra analyser du gör!!!

4U2 sa...

Ja, tror att Ama kan hålla med om allt du skrivit om Diana. Den egenskapen att kunna skoja med andra och kunna ta emot ironi själv är inte många som kan. Tycker själv att Diana verkar rätt bra på det :)

Znogge sa...

Hälsar på henne ofta så kanske ska jag utmana henne på en omgång Besserwizzer ;-)

Ama de casa sa...

Diana? Aldrig hört talas om henne...
;-)

Malin sa...

Det är faktiskt denna bild jag också har fått av Diana. Sångröst har jag förvisso inte reflekterat över men det övriga så. :)

Stattinskan sa...

Ja, jag har ju träffat prinsessan och hennes moderkaka i verkligheten så jag kan bara hålla med :-)