torsdag 2 februari 2012

Tack för all kommentarer! :)

Jag fick mig verkligen ett gott skratt när jag läste era kommentarer om vilket ni skulle välja om ni bara fick välja en sak.
Nästa gång jag frågar något ska jag vara mer tydlig. Ni fick inte redan vara något av de tre alternativen. Tänk att ni var fula, dumma och fattiga och sedan fick ni välja en sak, men strunt samma, jag har suttit och fnissat länge över era kommentarer så det blev toppen!


Jag hade valt intelligent, vilket många hade gissat!

11 kommentarer:

Mary sa...

Vadå "du fick inte redan vara något av det"? Inte så lätt om man som jag redan är både snygg, intelligent och ... nej, just det... ödmjuk var inte ett av alternativen. :)
Kram M

Västgötskan sa...

Vi fick aldrig veta vad du själv hade valt (va?) :-)

ansepanse sa...

du hade roligt i allafall :) det var kanske huvudsaken
fina tulpaner
kramar

anne sa...

Det var väl det jag sa!

BP sa...

Ooooops, valde helt fel sak där, både åt dig och mig. Men kul att du fick fnissa en stund:-)

bokhyllan sa...

Tänkte väl det och fina tulpaner har du också.

tinazpicaboo sa...

vilka underbara tulpaner!
tillbax nu raring...kramen

Suzan sa...

Kommer du på bloggträffen nästa lördag? ses i lund o käkar lite gott =)

mufflo sa...

Ha en intelligent torsdagseftermiddag.....

Ama de casa sa...

Man måste vara övertydlig i bloggen, det har jag också märkt :-)

Diana sa...

Aha, sören också... då hade jag ju valt rik! ;)