tisdag 14 februari 2012

Har du fått en kram idag?

Om inte tycker jag att du går och ger en kram till första bästa du ser. Är det någon du inte känner kan det ju bara gå på två sätt, bra eller dåligt! :)
Själv överraskade jag maken med en vinluftare. Jo, han har fått en kram också!


Fördelen är att du inte behöver lufta ditt vin flera timmar innan du ska dricka det utan bara hälla igenom och det är perfekt! Bra eller hur? Har testat det hemma hos vänner och den fungerar bra!
Den finns HÄR och bilden är snodd därifrån, lånad menar jag!

PS. Du har väl röstat? Till höger!


17 kommentarer:

BP sa...

Så smart!!! Den borde funka för BIBar också;-) Så gulligt av dig att ge maken en så fin present!
En puss (eller fler) fick jag också - å han med:-)

Shamrock sa...

men vilken grej - jag har missat att det fanns sådana

Hörni sa...

Vilken bra grej han fick av dig! Ja, kramas måste man ju. Flera gånger om dagen får jag kramar, både hemma och på jobbet. :D

Suzan sa...

Här blev det gofika o så firar vi hundens födelsedag =)

Afrodite sa...

Vilken smart grej! =)
Kram på dig! ♥

anne sa...

Vinluftare? På riktigt???

Nyfiken Alltid sa...

Här har det delats ut kramar ganska frikostigt hela dagen. Fast bara till sådana jag känner. Håller mg lite på min kant sådär...

Erika sa...

Ja jag har röstat! En vinluftare kanske man skulle köpa. Visste inte att de fanns faktiskt.

Tingeltangel sa...

Vilken smart pryl! Då blev väl din man glad?

Jag har ju ingen man men jag har kramat mina barn. Och så har vi ätit jordgubbar och choklad. Och varit extra snälla.

4U2 sa...

Inte en endaste fick jag, det är sant! Nu är bara jag uppe så jag får väl krama någon av barnens gamla nallar :)

Kicki sa...

Det blev en kram av min dotter iaf:)

Dubbelörn sa...

Kramat har jag gjort men firar gör vi i helg då älskade sonen kommer hem på besök. Det är mer värt o fira än en Valentindag ;).

Kram

Fröken Isakson sa...

Vilken häftigt grej :D.

Jag kan inte röst :(. Det fanns inget, jag stör mig inte val. För det gör jag verkligen inte. Orkar inte bry mig :D hihi. kram kram

Västgötskan sa...

Kanonpresent ju! En sån skulle jag vilja ha.

Malla sa...

visste inte ens att det fanns såna :)
nu har jag röstat!

Scott sa...

Vaa? Behöver jag lufta mitt vin? Lol

Ama de casa sa...

Ska jag hoppa på nån främling här nere så är det nog kindpussar som gäller. Jag tror spanjorerna blir rädda om man hoppar på och kramar dom :-)