onsdag 8 februari 2012

Nu när jag ändå kör tema gym

Idag när jag kom in i omklädningsrummet på gymmet har två tjejer, typ 16, gjort det mysigt för sig med chips och coca-cola och intensivt tjejsnack.
Lite otippat på ett gym men det såg riktigt gott ut!

En kompis till mig berättade att när hon stått och duschat, i en sådan dusch som är gemensam, alltså ingen vägg mellan, hade en tjej helt obesvärat tagit fram rakhyveln och rakat sig, även på fia-lisan.

Chips och coca-cola kan jag förstå men vem vill liksom stå och duscha i andras könshår?
Eller överreagerar jag?


27 kommentarer:

Susanne sa...

Har varit med om rakare på mitt förra gym. Rakaren var renrakad över hela kroppen, tycker det är asaäckligt har ingen större lust att trampa runt i andras könshår Bläääääää

Suzan sa...

Haha, när jag var på gymmet sist var det ngn som hade gjort ett gravidtest på toan o slängt stickan helt öppet i papperskorgen (yes, ngn hade bebbe i magen)

Shamrock sa...

Tycker nog att inget av det passar in i omklädningsrummet...

BP sa...

Fy så äckligt!!!
Än en gång kan jag bara konstatera att jag visserligen är aningens (=mycket) otränat men är glad att gym inte är min grej;-)

4U2 sa...

Jag tror jag skulle haft väldigt svårt att inte tala om vad jag tyckte om det, äckligt. Måste man får man väl göra det hemma.

Anonym sa...

Fia-Lisan alltså. Tänk att varje dag lär man sig något nytt... ;)

Maria sa...

Raka sig får man göra hemma. Både på Fia-Lisan och på andra ställen tycker jag.

J.Valley sa...

Usch..tänk att pilla loss det från tårna!!!Å då brukar jag inte vara speciellt känslig för hår...men från den regionen -NEJ TACK-

BP sa...

Svar: Det var minst 50 lampor i glänsande metall och i olika storlekar (1 meter i diameter till kanske 40 cm i diameter) som hängde ner från mässtaket på olika höjder. Skithäftigt måste jag säga.

Anonym sa...

Eeeeeuuuuuuwwwwww! Blä vad äckligt. Hur kan folk bara med?

Erika sa...

Så äckligt! Jag tror inte att det är tillåtet att raka sig på gymmet.
Kram!

mammaxtre sa...

Vad är det för fel på folk, ärligt talat!

Ha en fin dag Jess

curlingmamman sa...

Raka sig får manväl göra hemma eller...? kramis

Hörni sa...

Ja kära nån, vissa har visst inga gränser..

Villa Frejas bokblogg sa...

Haha, nej överreagerar gör du inte alls. Låter som en grej man gör lite mer privat... hemma liksom :)

Dubbelörn sa...

HIMMEL!!

Det här inlägget hade jag gärna missat att läsa... *UUUÄÄÄCKKK*

:D

Anonym sa...

En av anledningarna till att man ska byta om hemma och duscha hemma!:)//M

Diana sa...

Hrm... Fialisa hade jag nog sett till att raka där hemma. Pi att stå i det liksom.

Ellinor sa...

Omklädningsrummet på "mitt" gym är minst sagt dumt planerat och man står alltid och trängs på varandra. Att vissa människor då, helt obehindrat, klär av sig spritt språngande, utan minsta tillstymmelse till respekt till mitt (eller någon annans) huvud/kroppsdel är obehagligt nära denna person, slänger de mer än gärna med sina behag.
Listan över irriterande handlingar skulle kunna göras lång. Just nu längtar jag till våren av fler anledningar, men en är att det då förhoppningsvis blir lite mer space på gymmet igen!

bokhyllan sa...

Kanske är jag gammalmodig. Meeen! Så äckligt!!!
Hur svårt kan det var att raka hemma!!!

Ama de casa sa...

Ännu en anledning till att undvika gym, den tackar jag för!
:-)

odd brown bird sa...

Gaaah, fy vad vidrigt! Nä sånt får man fixa hemma tycker jag.

=)

Camilla sa...

Äckligt ! Kramis

Jeanette sa...

Stort NO-NO att raka sig i offentliga duschar. Det ingår i gymmens dusch-ABC.

mufflo sa...

Du överreagerar inte.........

Malla sa...

allvarligt?
det är sjukt tycker jag. och äckligt med en massa murrhår i duschen.

Viktkamp sa...

En kompis var med om samma sak häromdagen, visst att man känner sig någorlunda hemma på gymmet men kanske inte så att man ska raka sig där nere ;)


Sv: Kul att du tyckte om artikeln =) tack för dina fina ord!! Kram