måndag 20 februari 2012

När du är i Malmö

Ett tips till dig som gillar design och annorlunda prylar är att besöka Malmö Modern (tidigare David design), en designbutik som ligger på Skeppsbron 3, nära uppgången från Citytunneln vid Centralstationen.
De hade nyligen nyinvigning med anledning av namnbyte.
Här lite bilder från invigningen:




foto:Agnes Byrfors

Om du är extra nyfiken på ägarna kan du läsa om dem i senaste numret av Residence.


Så, hälsa gärna på i min systers och svågers butik!



7 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser väldigt fint ut. Lite dyrt, men fint... ;)

Om jag åker till Malmö ska jag definitivt ta mig dit. Lovar!

Diana sa...

Haha, du förstörde ju mitt skämt om du var mutad eller ej! :)
Skoj att de öppnat en affär, det är lite av den dröm (av många). Jag hittar inte så bra i Malmö... är det vid den amerikanska affären? Hoppas det för det är nog det enda jag hittar till... och triangeln.

God morgon!

Nyfiken Alltid sa...

Läste den artikeln. David Design var riktigt bra så säkert denna också. Gillar Malmö som inspiration!

Anna sa...

Va kul o spännande!!
Då vet du var du ska shoppa :)
Ha en bra dag!
Kram

J.Valley sa...

Det ska jag absolut sätta på "att göra" listan 2012!

BP sa...

Wow! Låter ju nästan som Tate Modern i London. Väldigt exklusivt och vackert!

♥ Sojka ♥ sa...

Kul tips! :)