måndag 20 februari 2012

Jag bara älskar sådant här!

Vi sitter på jobb och pratar och kommer in på att man gör tokiga saker i bland då berättar en av mina kollegor följande.
När hon var inne i en klädesbutik för att handla ser hon att någon kommer gående mot henne och utan att titta närmre på personen stiger hon åt sidan för att de inte ska krocka, personen mitt emot gör samma sak. Då tar hon ett steg åt andra sidan och personen mitt emot gör samma sak, då tittar hon upp och ler och ska säga något till personen framför, det är då hon ser...
...att hon står framför en spegel och har flyttat sig för sig själv... :)


14 kommentarer:

Mary sa...

Ha ha ha!

Anonym sa...

Hahahahhaahahah! Typiskt något man skulle kunnat gjort själv hahaha

Hörni sa...

Hahaha, sånt är så himla kul.:D

bokhyllan sa...

Haha... :)

Erika sa...

Herregud så pinsamt! :-)

Diana sa...

Haha, underbart!

Shamrock sa...

haha - underbart

2BarnsMamman sa...

Hihi... :)

BP sa...

Hahahaha!!!

PS. Kul att du har lagt upp schemalagda inlägg. Hade nog saknat dig annars big time!!! DS

Ninja sa...

Fniss....då går man i andra tankar....

Therese - Femstjärnigt sa...

Haha, hur underbart som helst :)
Kram

♥ Sojka ♥ sa...

hahahahaha så roligt! =D Det är då man hoppas ingen ser! :)

odd brown bird sa...

Ååå, gulligt =)

Ama de casa sa...

Hahaha!
Jag hör till dom där jazzarna på stan. Går ofta undan åt fel håll och sen står vi där och dansar lite på stan :-)