lördag 4 februari 2012

Jag har varit upptagen!


Jag har inte kika in hos er i dag, har haft fullt upp!
Jag har inte gjort den tidigare så jag vet inte om den är god men en bit av kakan lossnade och frostingen råkade fastna på mitt finger och jag kan säga så mycket som att jag inte är besviken på smaken!:)
Dock säger Leila att den är färdig på 40 minuter, säg gånger två så stämmer det lite bättre. (Eller så är det jag som är långsam;))
Tyvärr kunde jag inte skryta med ett vackert fat, denna kaka ska nämligen transporteras i väg i kväll!

25 kommentarer:

Vilda tankar! sa...

Mmm, älskar allt med nötter.
Lillebror i huset är dessvärre allergisk mot jordnötter så just denna kakan får vi hoppa här hemma men den ser onekligen god ut!
Ha en trevlig kväll!

Kram

BP sa...

Idag var vi nog konstnärer båda två. Tårtan är ett konstverk!!! Hoppas den kommer fram "in one piece"!

Anna sa...

Ser ju jättesmaksig ut!!
Ha en trevlig kväll! Kram

Camilla sa...

Vad fin den är - du är jätteduktig.

Kicki sa...

Aaahh vad du har jobbat!
Ser supersmarrig ut! Verkar som du ska iväg på något trevligt...trevlig kväll!

Erika sa...

Ser smarrigt ut. Tror att den blir succé. Ett riktigt konstverk. :-)

Ting sa...

Här rinner snålvattnet!
*copy*

Hörni sa...

Oj vad fin! Synd att jag inte tål nötter. Ha en trevlig kväll.:)

Shamrock sa...

Leilas bakverk brukar vara smaskiga

Suzan sa...

ÅÅåhh...*slurp!*

Diana sa...

Herrejävlar vad gott det ser ut att vara!!!!!
Jag har testat några av Leilas recept och har också upplevt att sakerna behöver betydligt längre tid i ugnen än vad hon skriver...

Anonym sa...

Så fin :) Ser ju riktigt mumsig ut!

Viktkamp sa...

wow vad fin =)

J.Valley sa...

Mmmmm så god den ser ut!!Den skulle lätt slinka ner ;))

anna sa...

Mmm ser fantastisk ut, du är ju superduktig. Jag är helt säker på att den är lika god som vacker.
Ha en fortsatt fin helg
kram

curlingmamman sa...

Herregud så god den såg ut! kram

bokhyllan sa...

Ser god ut OCH proffsig!

Therese sa...

Den ser uuunderbart god ut!!! KRAM

Villa Frejas bokblogg sa...

Hoppas hem till mig för den ser grymt god ut :)

Anonym sa...

Gud, så gott. Och vad modigt att våga ge sig på något av det som Leila bakat... :)

ansepanse sa...

åh vad fin :) du är duktig och bry dig inte om att det tog längre tid än för Leila, det är nog bara PR hon kör med
kramar

Anonym sa...

Den där såg syndigt god ut.

Emelie sa...

Åh den vill vi ha när vi kommer på besök!!

Ellinor sa...

Den ser i alla fall ruskigt god ut - hoppas att det smakade!
Kram

Ama de casa sa...

Oj vad god den såg ut att vara! Och snygg :-)