söndag 8 november 2009

Farsdag presenter!



Presenter från alla tre barnen!

9 kommentarer:

2BarnsMamman sa...

Va glad pappa måste ha blivit! Hoppas ni haft en fin dag! Kram

Gun sa...

Vad fint! Hemgjorda presenter är de finaste:)

Mary sa...

Ääääälskar koppen! Var är den köpt?

BP sa...

Vilket fint förekläde till "pappa". Är säkert på att han lever upp till det med att vara "chef" i köket.
Dina barn är otroligt söta - både då och nu. Å gitarr spelar dom också.... coolt :-)

Svar: butiken gick miste om pengarna, då jag inte gå omkring im herrkläder... än. Makens storlek fanns inte, annars hade jag nog köpt en åt honom istället.
I Sloggy butiken hände i princip samma sak - typ vilka snygga kalsonger, eller hur! Ska vi slå in dom? Dom är väl tänkt som farsdagspresent? Den här gången blev det dock affär: jag menar vem kan stå emot köp 6 betala för 4. Det blev 3 bh:ar och tre "sexiga kallingar. Så nu vet du ;-)

Anonym sa...

Koppen är från Lagerhouse!
Sonen

anne sa...

Jag antar att han blev mycket glad, mottagaren av förklädet! :)

Anonym sa...

Vad fina presenter. Förklädet är supersnyggt och P har intagit sin vanliga poseringsposé.
Genom en kram från mig.
mammanita

Ellinor sa...

Vilka fina presenter! Förstår att han måste ha blivit väldigt glad.
Kram

sienneis sa...

Häj häj!

Jag kom bara på att jag skulle svarat då i torsdags när du ville ha ngt kul men sen hann jag aldrig!
(som vanligt...)

Vill tipsa om min brors blogg :) där kan man hitta lite kul!

http://litengubbe.blogspot.com/

Hoppas ni haft en skön helg!
Kram