fredag 13 november 2009

Fredag, första delen

Idag har jag varit med A i skolan, där de bland annat övade inför sin Nobelfest i kväll. Det är alltid roligt att följa med en dag i skolan. Jag brukar försöka följa med en dag på höstterminen och en dag på vårterminen. Tids nog så får jag väl inte visa mig i skolan ens.
A och jag var och köpte skor, så nu är hon klar för Nobelfestligheter.
Fick även ett förslag på vad bilden kunde föreställa, en brickhållare. Dock har jag lite svårt att förstå varför man har den i en klädkammare, men som sagt, jag har ingen aning om vad det är.

4 kommentarer:

Gun sa...

Vad kul, en brickhållare! Det har man ju jättestor nytta av..i klädkammaren:)

Fröken Isakson sa...

Aha vad spännande med brickhållare. Få se om du får fler tips ;).

Mysigt att vara med i skolan och se vad de gör. kram

Petra sa...

Vad fint du hade dukat. De där slingorna du har på bordet, vad kommer de ifrån? Kram

BP sa...

Jo då: brickhållare... mmmmmh, drinkbrickor då i så fall... å dom har jag då aldrig hört talas om (tänkte på måtten alltså ;-)